1 Babacığımın Vefatı Dolayısıyla Yazılan Şiir




DURDU ŞAHİN HOCAMA

-19 Mart 2010 akşamı babalarını cennete uğurlayan saygıdeğer Durdu Şahin Hocama saygılarımla….

Babanızı yitirdiniz,
Allah’ım rahmet eylesin.
Çok hizmetler götürdünüz,
Allah’ım rahmet eylesin.

Dualarını aldınız,
Hastanelerde kaldınız,
Dostlara haber saldınız,
Allah’ım rahmet eylesin.

Hep sabır sabır derdiniz,
En iyi hizmet derdiniz,
Çok güzel güller derdiniz,
Allah’ım rahmet eylesin.

Aziz amcamıza cennet,
Diliyor bütün memleket,
Yüce rabbim onu affet,
Allah’ım rahmet eylesin.

Fazıl KUL



NOT:

Bu şiir dost şair FAZIL KUL Bey tarafından yazılmıştır. Şair dostumuzn da rızasıyla sitemizde yayınlıyor, kendisine ve tüm gönül dostlarına saygılarımı iletiyorum.
Bu vesile bir kere daha 19 Mart Cuma günü vefat eyleyen babacığıma Allah'tan rahmet ve cennet diliyorum.
Allahımdan bütün şair dostlara, gönül dostlarına, dostlarımızın yakınlarına, sevenlerine, sevdiklerine hayıırlı uzun ömürler nasip eylesin diyorum.
Saygılarımla.

Durdu ŞAHİN
( Babacığımın Vefatı Dolayısıyla Yazılan Şiir başlıklı yazı Durdu ŞAHİN tarafından 23.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.