Çanakkale savaşı ,Türk Milletinin var olmak ve yok olmak savaşıdır ,ya istiklal ya ölüm çığlığıdır , ya bağımsız hür toplum veya esarete razı olarak yaşamak , bu anlamda 18 Mart Türk Milleti için bir dönemeçttir .Materyalist dünya görüşü ve azgın iştahları ile batı ve işbirlikçileri , haremimize , namus ve toprağımıza el uzatmış , tüm moral değerlerimizi kirletmek , bizi tarihin derinlerine gömmek için ve bir daha ayağa kalkmamak üzere yüklendikleri bir durumdur , geldiler geldikleri gibi de gittiler hüsran ve bozguna uğrayarak . Titanik faciasından daha kötü oldular , neydi titanik ? ,kibrin-gururun-metalin-çeliğin-maddenin-servetin , göz kamaştırıcı bir sömürü servetin şımarıklığı , batı burjuvazisinin kirli yüzü haksız bir gücün kendisi , Titanik ile övünülen duygu , en güçlü ve en büyük olmak hırsı , daha büyüğü ve güçlü olanın yaşama hakkı olmadığı iddiası ,böyle bir maddi gücün karşısında hiç bir irade ve gücün duramayacağı zihniyeti , öyle mi..? işte Çanakkale bu anlamda dünya tarihinde haklı bir yer tutar .Titanik felsefesi ve hayata bakış biçimi olan batının ,yeryüzündeki tüm faaliyetlerinin birbirine nasıl benzeştiğinin göstergesidir Anadolu'ya işgal saldırısı , haçlı kutsal ittifakın güçleri , öyle emindiler ki , daha şimdiden topraklar paylaşılmış hangi barbar avrupa ülkesi vatanımızın neresine çıkartma yapacağı ve işgal edip yerleşeceği planlanmış , bu çirkin bu haksız zalimce oluşan güç birliği , bu maksat ve sonucundan emin bir iştahla saldırıya geçmişler ,hayasızca ,vahşice , ve insana , ekonomik hayvan gözü ile bakan batı ve işbirlikçilerinden ne beklenirdi ki , tarih boyunca insana yaptıkları gözler önünde. Ortaçağ karanlığı ve daha karanlık bir tarihi olan batı dünyasının , Anadolu'ya asker çıkarttığında saldırgan ve barbar haçlı ruhunun neler yapabileceğinin ipuçları ortadadır , ve bugün de aynı sinsi alçak , katiller sürüsü olduklarını gösteriyorlar. Bugün , yakın tarih ırak' ta ortadoğu ve suriye'de yemen'de hangi çirkinlikler oluyorsa , hayasızlık ve işgal felsefesi ne ise , dün de Çanakkale'de benzerlerini yapacaklardı , aynı niyet ve hayasızlık içinde vatanımızı böleceklerdi haçlı barbarlara taksim edilecekti . Çanakkale'ye gelen bu barbar sürüsünün yaptıkları yapmaya çalıştıkları işgal girişimi , batının müslüman Türk halkından tarihsel ve dinsel öçlerini çıkartmak adına fırsatını bulunca hazır olduklarını göstermektedir.Osmanlıyı "hasta adam" yapıp kolay lokma yapmak istediler , ve daha neleri planladılara, ncak çanakkale onların bu planlarını ters yüz etti...
Çanakkale zaferi bize ve tarihe şunu gösterdi .
1- Emperyalizm en güçlü durumunda bile mağlup edilebilir..
2- Makine ve teknoloji üstünlüğü maddi güç, mananın ve manevi gücün karşısında erimeye mahkumdur
3- Haklı bir imanın ve inancın sahibi olmak zafere yakın olmaktır
4- Türk milletine hayat veren , güçlü kılan dinamikler bizi tekrar güçlü yapacaktır ..
5- Çanakkale zaferi ile , Batı ve ona yandaş kutsal ittifak sahiplerinin , fırsatını bulduklarında bize neler yapabilecekleri anlaşılmış oldu ..
Sömürü ve işgal özellikli batı devletlerinin , bize asla dost olamayacakları 18 Mart Çanakkale gerçeğinde böylece görmüş olduk. Bu dini ve tarihi yeminli düşmanlarımız karşısında evet Çanakkale' yi geçilmez yapan güç , tüm imkansızlık ve yokluklara rağmen , bu milletin asil imanı ve inancıdır ,kimseye benzemeyen farklı toplumsal kültürümüz ve karakter yapımızdır ,tarihsel ve dinsel kimliğimizin ördüğü şahsiyet ve kişiliğimizdir .O halde tüm hayatımızın cephelerinde aynı inanç ve duyguları ile yaşamalı , ve Çanakkale geçilmez ruhunu işlemeliyiz kendimize neslimize . Bu ideal ve sevgiyle çocuklarımızı gençlerimizi yetiştirmeliyiz .18 mart Çanakkale zaferi , Türk Ordusunun haçlı saldırganlara , sömürü ve işgal ordularına ve arkasındaki güçlerini bozguna uğratarak söküp atıldığı gün olarak tarihe geçti, yine aynı emperyalist ülkelerin bugün de Türk Askerinin karşısında yerle bir olduğu , 15 Temmuz ile başlayan millet ordu el ele ruhu karşısında arkalarına bakmadan kaçtıkları tarih olarak bilinecektir , aziz şehitlerimize minnettar olduğumuz inancı içinde Allah'tan rahmet ,gazilerimize de acil şifalar diliyoruz .


mustafa kaya
18.03.2021 / çengelköy
( 18 Mart Dile Geldiğinde başlıklı yazı cirik tarafından 18.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.