Yozgat Şair ve Yazarlar Derneği Başkanı Eğitimci-Gazeteci-Yazar Ahmet SARGIN’ın hazırladığı Yozgat Sevdalıları Şairler Antolojisi- 2021 Ay Yayınları’ndan çıktı. 36 Yozgatlı şairin yanı sıra, 35  de il dışından olmak üzere toplam 71 şair- yazarın katıldığı antoloji 305 sayfalık bir eser olarak yayın dünyasında yerini aldı.

Yozgat doğumlu şairler: Ali Karaca (Ankara), Doğan Tufan (Almanya), Durak Turan Düz (Ankara), Ekrem Gürer, Emre Akdağ (Yozgat), HakkıYurtlu (İl Dernekler Müdürü), Aşık İdris Gümüş, İdris Çetin, İsmail Koçak, İsmail Salman (Yozgat), Kadir Adil( İstanbul), Mehmet Emin Acer (Manisa), Kaşif Kani Ertürk(Sarıkaya), Leyla Çalışkan(Akdağmadeni), Murat Baha Erbil (İstanbul), Mehmet Rayman (İzmir), Mete Kapusuzoğlu (Ankara), Muammer Turhan (Yozgat), Muhterem Şahin (Ankara), Murat Duman (Ankara), Musa Yozgat( Almanya), Mustafa Kartal (Çayıralan), Muhsin Köktürk (Muğla), Nusret Özbay(Antalya), Osman Yüksel (Yozgat), Neşet İçöz (Yerköy), Öz Ali Yılmaz(Balıkesir), Seyit Ahmet Polat (İstanbul), Özdemir Kılınç (Saraykent Tapu Müdürü), Semiha Arasbora (Akdağmadeni), Serap Demirtürk(Ankara), Songül Yurdagül(Yozgat), Şaban Kahraman(İzmir), Veysel Kars (Ankara), Yakup Tufan (Almanya), Yaşar Demir(Yerköy) ve Yavuz Katrancı( Bozkırınoğlu) (Ankara)

Yozgat dışından katılan şairlerimiz: Ahmet Akif Yıldırım (Yurt dışı), Ahmet Divriklioğlu (Zile), Âşık Turan Yıldırım (Bursa), Ayşe Paslanmaz ( Nevşehir), Ayşe İzci Coşkuner (Antalya), Birsen Anacak (Bursa), Coşkun Arslan(Çorum), Eşref Azgın Türkeri (İskenderun), Fatma Çetin Kabadayı (Kayseri),Gündüz Aydın (Salihli), Günver Kırkmaz (Bursa), Halil Gülşen (Alaca), Hüseyin Tekinbaş (Almanya), İbrahim Yaman (Ankara), Mahmut Özkoca (Hatay), Mehmet Böke (Şanlıurfa), Melahat Özçoban (Isparta), Musa Doğruer (Niğde), Muzaffer Bulut (Kayseri), Naciye Avcı (İstanbul), Sedat Günay (Salihli), Selma Türkyılmaz (Kayseri), Seval Beyazgül (Hatay), Ozan Suzan Aydemir (Kars), Sezai Çiçek (İstanbul), Süreyya Kaya (Elazığ), Şaziye Çelikler (Bursa), Şerife Gündoğdu (Eskişehir), Şükrü Çakır (Kocaeli), Şükrü Öksüz (Aydın), Tarık Torun (Ankara)

Şair Yazar Ahmet SARGIN “Yozgat Sevdalıları Şairler Antolojisi- 2021” Eserimize
 destek verip katılan bu arkadaşlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyor şükranlarımızı sunuyoruz; Sağ olsunlar, var olsunlar.

Ayrıca aramızdan ayrılan ve Allah’ın Rahmetine kavuşan, Yozgat dostu olduklarına bizzat şahit olduğumuz: Merhum Hemşehrimiz: Yozgat Sevdalısı “Yozgat’ın Şah Kartalı” Memduh Şenol ve Yozgat dostu: İsmailoğlu Mustafa Yılmaz ağabeyi de unutmamak adına aramızda yaşamalarını istedik. Mekanları cennet, ruhları şad olsun.

Eseri benim bizzat tek tek kontrol edip tanzim edişimin yanı sıra; Eserin Sayfa Editörlüğünü yapan Halil Aydın’a, Sayfa düzeni ile eseri yayına hazırlayan, dostumuz, arkadaşımız ve kültürel elçimiz Gündüz Aydın Hocama ve “Ay Yayınlarına” teşekkür ediyoruz.

Eserde: “Yozgat Sevdalıları Şairler Antolojisine” katılan şairlerin fotoğrafları, özgeçmişleri, katılımcıların şiirlerinin yanı sıra;  Yozgat tarihi, turizmi -Yozgat Sürmeli türkülerinden örnekler ve Yozgat şiirleri de yer alıyor. Mart ayı ortalarında elimizde olmasını beklediğimiz “Antolojinin” ilimiz edebiyatına hayırlı olmasını diliyor tekrar tekrar tüm katılımcılara teşekkür ediyoruz. Hayırlara vesile olması dileğimizle... Yeni eserlerde buluşuruz inşallah !” dedi.

Antoloji Yozgat Şair Yazarlar Birliği Başkanı Ahmet SARGIN'dan ve çeşitli internet sitelerinden de satın alınabilecek. 

Fotoğraf: Fatma ÇETİN KABADAYI

( Yozgat Sevdalıları Şairler Antolojisi- 2021 Çıktı başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 14.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.