SANATLI ve KANAT
Sanat: Doğruya, iyiye, güzele koşan at.
Sanat: Monotonluktan kurtarır insanı, duygu ve düşüncelerimize takar kanat.
Sanat: Gözümüze gönlümüze heyecan ve can verir, ruhumuza da tat...
Sanat: Sevenler onunla eder rahat, sevgisizleri eder mat.
Sanat: Yüzyıllar öncesinde yapılmış olsa bile asla olamaz bayat.
Sanat: Bencilliğe, çıkarcılığa meydan okur; erdem ve özveriyle büyür iki kat.
Sanat: Eğer edilirse sanatta inat ve sebat, götürür bizi mutluluğa son sürat.
Sanat: Resim, müzik, mimarlık, tiyatro, edebiyat... Değildir yan gel yat ya da uydur
uydur da at; böyle düşünenlerin ya kendileri ya da düşünceleri sakat.
Sanat: Sımsıkı sarıl boynuna, tut elini iyice; ondan aldığın güçle kötülüğü, çirkinliği
kaldır, at!
( Sanat Ve Kanat başlıklı yazı erhantigli tarafından 21.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.