İtikatta mezhep imamız olan İmam-ı Maturidi'nin Akaid ve Tevhid kitaplarındın sonra müsaade istemenin zamanı geldi. 
Becerebildiğim kadarıyla 150 civarında yazım yayınlanmış sitede. Yazılarımı okumak lütfunda bulunan arkadaşların bildiği üzere, Ehl-i sünnet inancına aykırı yazı yazmamaya çalıştım. Aklıma geleni değil inandıklarımı, sağlam kaynaklardan öğrendiklerimi yazdım. Akaid ve tevhid kitabını bir forum sitesinden indirmiştim. Prof. Yusuf Ziya Yörükan tercüme etmiş. Tarama olduğu için yeniden yazdım. Yazarken hem zevk aldım hem de sevindim. Sevindim çünkü inandıklarımın yazılanlara aykırı olmadığını anladığım için sevindim. 
Sitedeki herkesin malumudur; yazmak hastalık gibi, başladınız mı bırakamıyorsunuz, kurtulamıyorsunuz. Okumak, yazmak, okunmak müthiş keyifli ancak aynı oranda da acıtıcı. 
Sitede yazdığım yazıları çok okunsun diye yazmadım, doğru bildiklerimi aktarmaktı amacım. Başarılı olup olmadığımı bilmem mümkün değil. Malum ratingim yüksek değil, olumlu, olumsuz görüşler sınırlı oldu.
Yazmak-ister 1 ister 100 sayfa- sıkıntılı bir süreç. Kafanız devamlı olarak yazmak istediğiniz konuyla bağlantıda kalıyor. 
Yazdıkça, okundukça nefsiniz de galeyana geliyor ister istemez. Nefis muhasebemi yaptığımda yazmanın maneviyatıma zarar verdiğini fark ettiğim için bir süre ara verme kararı aldım. Okumaya devam ama yazmayı süresiz olarak bırakmak durumundayım.  Yazılarıma ayırdığınız zaman için haklarınızı helal edin.
( Bana Müsaade başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 12.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.