SARAY VE HALK

Nedir efendim bu saray ile alıp veremediğim/niz?
Onun kocası ona Saray aldı, benim ki kıyıda köşede bir daire. 
Onun oğlu kızı, Avrupa, Amerika'da okudu, bizimki de mahalle okulunda
Sarayda şu yemek pişti, yendi, bizim evde bu
O'nun şu kadar koruması var, benim niye yok
Sahte diploma sahibi, bizim ki gerçek 
O bu kadar maaş alıyor, ben şu kadarcık

Bunları ben söylemiyorum, halkı kışkırtan, cahilliğinden ve bilgisizliğinden yararlanan kirli emellerine alet edenler... Onlar biliyorlar kendilerini. 

Beyefendiler, hanımefendiler! 
Başkalarının ne yediği, ne giydiği, ne içtiği değil, önce kendi kapımızın önünü temizlemeliyiz. Nefsimizi susturmayı öğrenmeliyiz. Kendi gönül saraylarımızı temiz tutmalıyız. 
Bırakın bu yarışı. 
Bu ehemmiyetsiz, rekabet hissiyatını terk edip, ihlası bulalım, her nerede kaybettiysek. 
Rekabet istiyorsanız eğer, hayırlı işlerde, Allah'ın emirlerinde yarışın. 
Buna düpedüz kıskançlık, hasetlik denir. Kıskançlık mikrobu sarmış kalbin çeperini. Bu da çok çok tehlikeli bir hastalıktır."İnsanın bir eli bir elini kıskanmaz ve gözü kulağına haset etmez ve kalbi aklına rekabet etmez"

Çevirin kum saatini... 
Birbirimize karşı rekabet değil, meziyetleri ile iftihar edelim, bu hepimizin vicdani görevidir. 

Amcamoğlu TSK'dan üstün hizmet belgesi aldı, gurur, onur duydum. 

Sırrı Amcam, devletin bir projesi için davet edilmiş gurur, onur duydum. 

İlçemin insanlarından Şoför İsmail Abi'nin kızı Boğaziçi Üniversitesi'ni kazanmış, gurur, onur duydum. 

Yoksulluk sorun olmaktan çıktı. Aksini savunanlar, evlerinde, mahallerinde çöp kutularına attıklarına bir baksınlar, müslüman israf yapar mı sorgulasınlar nefislerini. Sıfır atık önemli.

Devletimin ürettiği, üreteceği "YERLİ ve MİLLİ" projeleri ile gurur ve onur duyuyorum. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, kılınan cuma namazıyla 86 yıl sonra ibadete açılan Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'nde Kur'an-ı Kerim okudu. GURUR VE ONUR DUYDUM. 

Dünya'da en büyük iki ekonomiden biri Çin, Diğeri Canım Türkiyem olacak İnşa'Allah. Gurur duymamak, onur duymamak mümkün mü? 



Canım kızım, 
Halk olarak bizim görev, vazifemiz, İslâm'a hizmet eden, Allah yolunda ve izinde olan Ülkemiz ile gurur ve onur duymaktır. Allah bu yolda cümlemizi sabit kılsın İnşa'Allah. Amin ecmain. 

Lütfiye Çanacık 












( Saray Ve Halk başlıklı yazı Lütfiye tarafından 16.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.