Bakıyorum yazılan çizilenlere, tanıyorum ölçüm olan Kur'an'dan. Dalga geçiyorlar, Allah'ın ayetleriyle, elbette okurları ile de. Kendilerini sevmemekle birlikte, nefislerinin tuzaklarına düşerek, okurlarına da hiç değer, önem vermiyorlar. Çünkü insanın hem kendi ile hem din ile sorunu var ise bu sorunları yazar, kendi kusurlarını görmezden gelir, içindeki kirliliğini, yazdıkça temizlenir ya da iyice batar, peki ya Kur'an'dan ve Sünnet'ten, uzak yorum ve fikirleri ile kirletip batırdığı nice okurlar. 

Dinin anlamını bilmeyen, dini sadece namaz kılmak olarak algılayan, gıybetin alasını sütunlara taşıyan zehrini okurlara boşaltan ve her yazılana inanan araştırma yapmayan, Allah'ın bizim için vahyettiği Kur'an'a danışmayanlara sözüm şudur ki, daha teennî üzerine düşünelim lütfen. 

Dinin sosyal hayata, siyasal hayata kanunları ile hükmedişini hazmedemeyen aldatma ustalarının, satır sütun arası hezeyanlarını artık duyalım. 

Rabbim yağmur duası ile fırsat veriyor tövbe etmeye,sadaka vermeye, zulümden kaçınmaya. Amma velakin firavunlaşmış nefisler, köşelerine taşıyarak, alay etmeye kadar vardırıyorlar nedense. Temel kaynağımız olan Yüce Kur'an'a bakıp, ayetleri okumak önemsenmiyor. 
Dilediği yere dilediği miktar yağmur indiren, yaratan, yaşatan ve öldüren O'dur. Aklı selim bir insan bunun idrak edip O'ndan rahmet dilemek vesilesiyle ibâdette bulunması kulluk vazifesidir 

İnanmıyorlar yeri göğü yaratanın, gökyüzünden yağmur yağdırmanın, onun için ne kadar kolay olabileceğine. Başları sıkışınca "Allah korusun", ölünce "Allah rahmet eylesin" dedirtiyor Rabbim. 

Kur'an ve sünnete düşman, bilmedikleri dine düşman zihniyetler ve dine karşı alerjisi olan bünyeler. 
Olumlu düşünmek hiç yok, ümitsizlik var temellerinde. Barış yok, huzur yok, iyiliği emredip, kötülüğü bile güzellikle kovmak yok. Sütunlarında dini ayaklar altına alarak, alay ederek, hem aldanıp hem de aldatarak battıkça batacaklar. 

Allah dilediğini sapkınlık içinde bırakır dilediğinide doğru yola iletir. Bizi doğru yolda, Hak yolda sabit kılsın İnşa'Allah. 

Lütfiye Çanacık
( Yağmur Duâsı = İstiska başlıklı yazı Lütfiye tarafından 13.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.