Ey sevgili!

En zor şey, seni sana anlatamamak ve seni sana yazamamaktır.

En zor şey, karakalemle çizdiğim resimleri, gönül duvarlarına asamamaktır.

En zor şey, seni sana anlatırken, kekeme olmaktır.

En zor şey, bir anlık yokluğunda yolunu gözlemektir.

Ve en zor şey, gördüğüm her güzeli sana benzetmektir.

 

Ey sevgili!

En güzel şey, aşkın ormanalarında seninle el ele kol kola dolaşmaktır.

En güzel şey, gül sevdalısı bülbüller, aşkımızı şakırken, bir hoş olmaktır.

En güzel şey, visal umutlarını, her daim çoğaltmaktır.

En güzel şey, kır çiçeklerinden mahirce yaptığım tacı, başına takmaktır.

Ve en güzel şey, asırlık çınar ağaçlarına, aşk ve sevdamızı kazımaktır.

 

Ey sevgili!

En zor şey, seni ondan bundan sormaktır.

En zor şey, elini masaya vurup, masayı terketmektir.

En zor şey, diktiğimiz sevda fidanlarının, can suyunu vermemektir.

En zor şey, aşk ile bakıştığımızda, gözlerinde sevdamı görmemektir.

Ve en zor şey, sevilenin her daim, celalli ve haşin bakmasıdır. 

 

Ey sevgili!

En güzel şey, aşkın sazını, sevdamızla akort etmektir.

En güzel şey, gönlün bereketli tarlalarını, birlikte bellemektir.

En güzel şey, aşk ve sevdamız dal budak versin diye, nadasa bırakmaktır.

En güzel şey, konusu sevda olan en manidar türküleri, birlikte söylemektir.

Ve en güzel şey, tavşankanı ikindi çaylarını, karşılıklı iştahla içmektir.

 

Ey sevgili!

En zor şey, sebepsiz yere beni aşkın yollarında, bir başıma bırakmaktır.

En zor şey, dumansız ateşlerde, beni için için tedricen yakmaktır.

En zor şey, sevda meclislerinde, sana meftunluğumu anlatamamaktır.

En zor şey, fikri güzel, gönlü güzeller tarafından, alkışlanamamaktır.

Ve en zor şey, firaklar yaşanmasın diye, Allah’a yalvarıp yakaramamaktır.

 

Ey sevgili!

En güzel şey, visaller olduğunda, sevinç gözyaşları dökmektir.

En güzel şey, gözlerimize sevda sürmesini, çekmektir.

En güzel şey, en içten, en yanık, en manidar aşkın naralarını atmaktır.

En güzel şey, renga renk şeyda bülbülleri, sevda gülüne kondurmaktır.

Ve en güzel şey, yarınlardan çok mu çok umutlu olmaktır.

01/Aralık/2020

 

 

 

 

 

( En Zor Şey İle En Güzel Şey başlıklı yazı sadeceo tarafından 1.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.