BENDE KORONA HASTASIYIM

           Merhaba arkadaşlar 14 11 2020 tarihinde ‘tadınca yaşlılığı’ adlı şiirimi sizlerle paylaştığımın yaklaşık dört gün öncesinden vücudumda şiddeti gün be gün artan kas ve adale ağrılarım başladı

            Ben 1982 yılından bu güne Kırşehir Kervansaray dağlarına kar kış demeden, soğuklara aldırmadan,  çalışmaktan sırtımda akan terleri önemsemeden ağaçlar dikmekle yukarıdaki ağrı ve sızıların sahibi olmuş "bunlar bende adeta kronikleşti" diyerek önemsemez olmuştum.

            Havaların kurak gitmesinden dolayı toprağa kazma bel girmiyor ki ağaç dikeyim de yorulayım, bedenim yorgunluktan hamlasın, böyle bir çalışmam olmadığına göre durduk yerde bedenimdeki ağrılarım da neden artışlar baş gösterdi.

            Kuru öksürükle beraber boğaz ağrılarım da gelip tebelleş olmaz mı, aklıma KORONA belası gelse de kendime mal etmemek için ona bahanem hazır, zamanında göğüs doktoru “içtiğiniz  tansiyon hapları kuru öksürük yapar” demişti ya.

            Son bir haftadır ara vermeyen karın ağrıları, getirmiş olduğu peklik. Ona da bahanem hazır ”kalın giyinmediğimden üşütüyorum ya”

            On beş gündür gözlerimden batmalar neticesi dinmeyen kendiliğinden dökülen göz yaşları ve göz kapaklarımda ardı arkası gelmeyen ağrılara ilaveten saç tellerimin dibindeki ağrılar.

            KORONA belirtilerini okuyorum benim çektiklerim bire bir uyuşuyor da kendisini atmış sekizinde hala genç gören gönlümün işine gelmiyor, bahanem için bu bir.

            İkinci bahanem ise KORONA hastalarının takatten düşmeleri  ve bunun neticesinde adım atacak hallerinin olmadığı idi, işin garibi bende bunun olmayışı idi. Yani ‘turp gibi' oluşumdu

            Korona'yı kendime mal etmememin üçüncü nedeni ise son on gündür şiddetli grip hastalığı geçirmemdi. Bendeki bu olumsuzlukların sebebini gripten bilip kusuru onda arayarak tedbir almayıp boş yere  acemice kendimi kandırmamdı. Hatta son iki gündür koku ve tat alamamamı da gripten  bilerek.


            Hanımımın ve çocuklarımın ısrarlarına daha fazla dayanamayarak bugün gidip iki sefer şiir yazdığım adi KORONA  için  test yaptırdım, “gelmişleyin bende yaptırayım” diyen hanımımla bende malasef  POZİTİF netice çıkınca on gün evde karantinaya mecbur tutulduk.

            Bu vesile ile hepinizden dua bekliyoruz, kurallara uymaktan başka yapacak bir şey yok. Son beş aydır üç arkadaştan başka kimseyle ortamım yoktu,  onlarla da günde düne kadar en az altı km yürüyorduk. Ev taşırken amelelerle, veya yeni aldığımız araç ve gereçleri takmaya gelen ustalarla maskeli maskesiz temasımız olmuştur onlar genç olduğundan zannedersem taşıyıcı idiler ki biz atmış beş yaş üstü hanımım ve ben bu illete bulaşmış olduk, sabırla iyileşmeyi bekleyeceğiz .

             Hepinize ayrı ayrı selam ve sevgilerimi iletirim, sağlık ve huzurda kalınız.

ERDOĞAN ÇALIŞKAN  KIRŞEHİR  23 11 2020.

 

 

( Bende Korona Hastasıyım başlıklı yazı İpciERDOĞAN tarafından 23.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.