Gülüşün şiir yazdırıyor senin
Bakışın şiir
Yosun yağdırıyor gözlerin
Aşk denizime
Yakamoz güzelliğin
Deniz feneri oluyor
Kurtarıyor sisten karanlıklardan
Özlemlerimi yıldızlarla buluşturuyor
Ellerime uzanan ellerin
Kucaklıyor kalbimi
Engin bir yolculuğa çıkarıyor
Türküleşiyor duygularımın ezgisi
Kovanıma bal taşıyor sevgin
Yaşamak kokuyor gülüşünün gülü
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, şunu diyen bir yazı 'Sen gülünce dağılıyor bulutlar Işıl ışıl oluyor gökyüzüm Uçmaya başlıyor kuşlar ...Çiçekleniyor gecem gündüzüm. Sen gülünce yeşeriyor ağaçlar Gidiyor kış geliyor bahar Çocuklarla doluyor salıncaklar Dağılıyor soğuk çamur ve kar, Sen gülünce açııyor tomurcuklar Islatmıyor yağmur, yakmıyor güneş İçimde coşkulu ırmaklar akıyor Gönlüm karanfil, gül takıyor. SEN GÜLÜNCE Erhan TIĞLI siiri Bozcaada Hotel Fahri'
( Gülüşün Şiir Yazıyor başlıklı yazı erhantigli tarafından 22.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.