Yurdumuz Türkiye hepimizin bildiği gibi fay hatlarının üzerinde bulunuyor. Kuzey Anadolu Fay Hattı, Doğu Anadolu Fay Hattı, Batı Anadolu Fay Hattı bunların en önemlileri... 1999 Yılında ki yıkıcı Marmara depreminden sonra, binlerce insanımızın kaybını ve maddi kayıplarımızı unutmadık asla...


Hani bilirsiniz deprem öldürmez, binalar öldürür, derler. Binalar kurallara uygun olarak yapılmazsa, yıkımda kaçınılmaz olmaktadır. Bundan daha şiddetli depremler Japonya'da olduğu zaman, ne bir bina yıkılmakta ne de insan ölmekte... Bizim de bu gelişmişliği yakalamamız lazım kısa bir zamanda...


Gelelim depremi fırsat bilen kalbi ve ruhu kararmış insanlara. Yıkıntılar altında mücevher, altın arayanından tut da, para arayan, başka başka maddi varlıklar bulmayı umut eden, bir sürü hayasız insanda deprem bölgesinde mantar gibi bitmektedir. Tabi ki görünüşte yardım maksatları, gerçek yüzlerini gölgelemektedir. Yüreklerinde Allah korkusu, içlerinde insan sevgisinin, merhamet duygusunun kırıntısı olmayan bu insafsızlardan Allah hepimizi korusun. Böyle acı dolu, hüzün dolu bir durumda bunları düşünenlerin, en önce insanlıklarını ve vicdanlarını sorgulamaları lazım...


Savaş zamanı nasıl cepheden kaçmak büyük bir vatan hainliği ise, deprem anında da çaresiz ve zorda insanların mallarını yağma etmeye kalkmak aynı şekilde vatan hainliğinin daniskasıdır. Allah fırsat vermesin bu vicdanı kara insanlara... Güvenlik kuvvetlerinin yakaladığı zaman bunları vurma yetkisi bile olmalı bence...


Burada güvenlik kuvvetlerimize ve vatandaşlarımıza büyük görevler düşmektedir. Çok şükür ki namuslu insanlarımızın sayısı bu hayasızların yanında çok çok fazladır. Allah onların hepsinden razı olsun.


İnternet Ortamında ve sosyal medyada toplumu germeye ve ister sağdan olsun, ister soldan olsun sosyal medyada algı operasyonu yapmaya kalkan, adı sanı her ne olursa olsun, alçak, hatta alçağın da en alçağıdır... Bunların din ile İslam ile ya da herhangi bir grubun sempatizanı ise artık, insanlıkla bir ilgisi yoktur. Deprem büyük bir acıdır toplumumuz için. Ve biz bu acıları evleri barkları yıkılan, annesi babası kardeşi, bacısı ahirete intikal eden bütün insanlar ile yürekten paylaşıyoruz. O deprem fırsatçıları deprem olsa da varsak oralara, bir şeyler araklasak, köşeyi dönsek, diye akıllarından geçirenler şunu iyi bilmeliler ki Allah'ın ve insanların laneti bu dünyada ve kıyamete kadar onların üzerine olacaktır.

( Deprem Olsun Diye Allaha Dua Eden Hayasızlar Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.