Terfi İşlemlerimiz derken sadece benim değil, tüm millet olarak hepimizin terfi işlemleri bunlar zamanımızda... Terfi derken, hemen bana soracaksınız memur ya da işçi olanlar veya özel sektörde idareci konumunda olanlar ’’Hayırdır müdür, daire başkanı ya da genel müdür oldukta bizim niye haberimiz yok?’’ Yok, yok daire başkanı, genel müdür ya da müsteşar filan olmadınız hiç bir yere, ona ben karışmam. Terfi durumumuz şöyle ki millet olarak asosyallikten sosyalliğe doğru terfi etmiş bulunuyoruz.

Yalansa yalan deyin bu günlerde bir çoğunuz idari izinli olarak evdesiniz. Çocuklarınız ile hanımınız ile daha çok zaman geçiriyorsunuz. Aynı oda da oturup beraber çekirdek çitliyorsunuz ya da Oscarlı filmlerden birisini hep beraber seyrediyorsunuz, ne güzel iyi de ediyorsunuz... Belki yaşınız gelmişse emekliliğinizi düşünüyorsunuz, o da iyi... Kimi zaman evinizin bahçesinde işe gitmeyen komşularınız ile sohbet ediyorsunuz, ne ala, daha ne olsun... Bakın sekizinci kattaki Behiç Bey ile ilk defa karşılaştınız üç senedir bu sitede oturduğunuz halde hiç görüşmemişsiniz...

Bulmaca çözün oğlunuz ile kızınız ile ya da torunlarınız ile kitap okuyun. Çok küçük ise torunlarınız onları biraz şımartın, tabi ki sosyal mesafenizi de koruyarak. Sosyal mesafenizi korumadınız mı hastanelerde zorla hem sosyal mesafenizi hem de hayatınızı koruma altına alırlar bilesiniz, benden söylemesi...

Evde de spor yapabilirsiniz illaki spor salonlarına gitmek gerekmez. Oturtun oğlunuzu kızınızı, torununuzu ayaklarınıza mekik çekin, kalkın şınav çekin ama sakın ya sabır çekmeyin. Eviniz geniş ise yarım saat bir saat adımlayın...

Yıllardır ev de bir oda da toplanıp da sohbet etmemiştiniz, işte fırsat. Ha bir de alıp da okuyamadığınız kitaplarınız vardır, alın bakalım elinize bir yerden başlayın. Kelimeler cümleler dağarcığınıza eklensin, bundan güzel bir olay var mı? Bulmaca çözmeyi de unutmayın. Hem de iki üç kişi beraber yapın bu işleri...

Duşlara çoktandır terfi ettiniz bilirim. Ne kadar önemliymiş temizlik anlamıştır bir çok insan. Bizim ev de yasak var, duşa girmeme yasağı... Girmeyene ve girmemekte ısrara edene, karavanadan yemek yok. Kuru ekmek yer.

Ha bir de özel arabadan metroya terfi ettik onu da unutmayalım. kırk dakikaya varıyorum iş yerime bir de güzel oluyor, değişik değişik insanlar ile beraber seyahat etmek. Komşular sağ olsunlar zaman zaman demledikleri çaydan da ikram ediyorlar, haklarını ödeyemem. İşte böyle terfi işlemlerimiz...

( Terfi İşlemlerimiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.