Son bir kaç gündür korona nedeniyle pek dışarı çıkamıyorum.  Zor günlerden geçiyoruz, sabır gerektiriyor. Rabbim beterinden muhafaza etsin. Hep bahsettiğimiz sabır bu günler içinmiş; her kafadan bir ses çıkıyor. Bilenden çok bilmeyenler konuşuyor sanki. Kim doğru kim yanlış kim yalan söylüyor belli değil. Ortada müthiş bilgi kirliliği var. 
Diğer yandan fırsatcılar insanı çileden çıkarıyorlar. Bütün bunların üstüne sorumsuz insanlar sabrı zorluyorlar. Evet, sabır bol bol sabır! 

 Korona salgını sonrası asıl zorluklar ortaya çıkacak diye düşünüyorum. Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Herkes yakınlarından birilerini kaybetmiş olabilecek; akraba, hısım, arkadaş, komşu veya bir tanıdık. Tamam, her zaman birilerini hep kaybediyoruz ama kısa zamanda çok sayıda sevdiklerimizin kaybı kolay olmayacak elbette. Diğer yandan maddi kayıplarda kaçınılmazdır, belki de çok sayıda şirket iflaz edip  elemanlarının işine son verecek. O kadar yıkımdan sonra işsiz kalmak, ekonomik imkansızlık ayrı bir sıkıntı kaynağı olur.

Evet, korona sonrası hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Rabbimden bol sabırlar dilerim. 

Not: Hollanda başbakanı ülkenin yarısına korona virüsü bulaşacağını, bu senaryoya hazırlıklı olmamız gerektiğini bildirdi..... 

Abdullah konuksever
( Sonrası Da Var başlıklı yazı hotamisli tarafından 17.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.