Demek ki neymiş?

     Acıyı yaşayanın değil de, kullananın sesi daha çok çıkarmış. Üzerine biraz maneviyat biraz da ilahiyat eklenince daha etkili olurmuş.
    Her çöplüğün horozları ötmeyi kendilerine hak görürken, ( Her horoz kendi çöplüğünde öter ata sözüne istinaden) diğer çöplüklerin horozlarına ötme hakkının verilmesini bile eleştirirmiş. Başka çöplükler yandaş olmakla itham edilip, en ağır cümleler kullanılırken, kendi çöplüğünün bağnazlığı asla görülmezmiş. 
    Şimdi; dürüstlükten bahsetmek, yandaş olmamayı gerektirir mi? sorusu gündeme gelmiştir. 
    Ha! 
    Açıkça söyleyeyim. Ben buraya ne seçki beklentisiyle yazı ekliyorum, ne de yorum yaparken birileri de bana yorum yapsın düşüncesi güdüyorum. Her yazıyı okuyorum, hem de kelime kelime. Anlamadığım yer olursa tekrarlıyorum. Bilmediğim bir gerçeklikten bahsediliyorsa araştırıyorum. Çok beğenmesem bile, emek verilen her yazıya, şiire ve makaleye yorum yapıyorum. Emek verilmemiş olup sadece kaleme alınanlara tek kelime etmiyorum.
    Arkadaşlar...
     Biliyorum üslubum gerçekten sert. Ama asla başka bir kişiye, inanca, düşünceye veya oluşuma hakaret edecek kadar saygısızlık içermez.
     Hala ''BİZ'' olamamanın sıkıntısını çektiğimiz günler vesilesiyle, kırıcı olduğumuzun farkına bile varamıyoruz. Sadece hükmetmeyi, hatta emretmeyi hakkımız olarak görüyor ve karşımızdakinin de susup kabullenmesi gerektiğini savunacak kadar kendimizi beğeniyor, hatta narsizme bulaşıyoruz.

     Az saygı diyorum.
     Az sevgi....
     İnanın zor değil.
     Sadece az zahmet gerekiyor insan olmak için.

     Herkesi sevgiyle, saygıyla selamlıyorum...

( Demek Ki Neymiş başlıklı yazı Sinan Ceylan tarafından 2.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.