A F Mİ "GÜZ" AF MI
Yaz kalem, zaten istismara ugramış adliye-i cuhela kısmınca, hayattan şutlanmış, kaza yada iftira neticesinde bimekan olan garibin istirahatgahı Mapus damlarının haleti ruhiyesi çıktı çıkacak denilen AF yasası ile Ünsal Emre nın "civciv çıkacak kuş çıkacak" filmi kadar beklentisizlik dışıdır.
Sanatçının görüntü, milletvekilinin görünen ama etkisiz hali,rejimin ikli ama tek yapısı, yargının sürmanajlığı bizi bizden etmek için bulduğumuz çıkmaz yollardı...
CİLALI taş devrini, 19. Yüzyılda bulunan vernikli taş devri sayan aydını ile tam kadro AF fı bekliyor..
Seçim silahı AF, TBMM nin ilk af kanunu  edildiği 5 Aralık 1921 den yana mahkumlara karşı bu kadar oyuncak olarak kullanılmamışdı..5 Aralık 1921 Fransızlar tarafından işgal edilen topraklarda işlenen suçlara ilişkin af Ankara Anlaşmasının 5.maddesi gereği TBMM de görüşmeler üzerime kabul edilmiştir..
MHP nin cezadan 5 yıl indirin yapılarak şartlı tahliye ile hükümlülerin salınması öngörülmüş dü.. Aradan geçen  2 yıl içerisinde olağan üstü gündemler tüm gel gitleri yaşayan ülke olarak Ay yasasının da başına gelmiştir.
Adalet Bakanlığı 389 mevcut cezaevine ek olarak 132 yeni cezaevinin yapımını sürdürüyor. 35 cezaevi ise proje aşamasında. Halihazırda cezaevlerinde kalanların sayısı 264 bin 31. Bu rakam, birçok ilin nüfusunu katlıyor. Cezaevlerinde 250 bin 764 erkek, 10 bin 285 kadın ve 2 bin 982 çocuk bulunuyor. Annesiyle kalan çocuk sayısı ise 677.
Oda ve koğuşlarda müşterek yatak kullanımı, sıralı sekle dönüşen pratik ve anlayışa dayalı çözümler yanında karton üzerinde yatanlarında varlığı azımsanmayacak sayılara ulaşmıştır..
Devletini bölmeye yeltenenlerinin, uyuşturucu ticareti ile toplumsal yasam sakatlayanların, cinsel suç işleyerek ruhlarını zaten sapıklığa köle etmişlerin ayrık tutulduğu şartlı tahliye kapsamının genişletildiği Fetöcü emniyetçilerin tuzaklamalarla, Fetöcü HAKİM ve savcılarca kirletilen adli sicillerin temizlenmesi Türk siyasal ve askeri tarihi açısından da kaçınılmazdır.. 15 Temmuz darbe girişimini sokaklara dökülen halk engellemiştir.. Devletin bu anlamda da varlık sebebi olan  millete borcu vardır..
Çıkacak af fın güzden önce kıştan sonra çıkarılması bimekan olanların sokak da kışı geçirme riskini de bertaraf edeceğinden Güzaf fona karşıyım.. Bahar affı yeni başlangıc lar yeni aşkların doğum habercisi olacaktır

TORUN Halili
( Af Mı Güz Af Mı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 7.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.