Kuran, Sünnete ters ise, yolunda gider mi işler. Aşkla, şevkle yürekler koyulmuşsa ortaya, sayılar gittikçe artacak,yavaş yavaş düzelecek, iyileşecek, engellerde vasat hale gelip küçülecek. Sevginin açamadığı bir kapı var mı? Her mevsimin tohumu, çiçeği, meyvesi ayrı. Yıllar yılı zarar vermiş devlete, millete, aileye sinsice o derininde pis kokan projeler, karanlık planlar, kapansın o cehalet yayan, kara kapılar İnşa'Allah. Cehalet eğitimle aşılır elbet. Kuran'a sünnete neden karşı geldiğini sorgulayamayan cahil zihniyetede, Allah güç kuvvet nefes verdiği sürece, Kuran ahlakı ile eğitim verilmeye devam edilsin sevgiyle. Camilere gelemiyorsa gençler, yaşlılar, teşvik edici projeler ile gidilsin. Evler Kur'ana ve Sünnete açılsın. Ziyaret edilsin, sorular sorulsun, gerçek dini öğrenmek yaşamak, yaşatmak, nesilden nesile aktarmak için işin ehli kişiler, uzmanlar konuk olsun evlere, misafirhanelere, kahvelere, millet kütüphanelerine. Kaynaşalım önyargısızca. Nerede kaybettiysek dinimizi ve zamanımızı, yeniden bulup kazanalım İnşa'Allah.
Kuran ve Sünnete çok güzel çalışmalar, yatırımlar yapılıyor ve çok mutlu ediyor benim gibi düşünenleri. Sahada çalışmalar hızlansın, dini eğitimler, konferanslar yayılsın. Çalıştığımız şirketlerde verilen seminerlerde dini eğitimlerde artık yerini alsın. Televizyonda gerçek dinimizi anlatan kaliteli programlar, dini sohbetler başlasın. Nasıl Kuran'ı söküp almışlarsa evlerden, bizlerden, her yüreğe damla damlasın. Birey olarak herkes kendisini sorgulasın ve bu ona hatırlatılsın. Herkes elinden geldiğince okudukça, uygulamam gerekiyor, ben Allah'ın kuluyum diye hayatına geçirsin ve sünnete uygun yaşasın, Zorluklar Kuran'la ve sünnet ile aşılsın.
Bıraksınlar artık kendilerine zulmetmeyi
Sarılsınlar Allah'ın ipine
Bak kalıyor mu nefse boşu boşuna eziyet
Yeniden doğuyor Kur'an ve Sünnetle insan

Son olarak,  Allah'ın dininin yaşaması için, Kur'ana ve sünnete emek veren herkesten Allah binlerce milyonlarca razı olsun İnşa'Allah...
Hayırlı akşamlar...


Lütfiye Çanacık 

( Kuransız Ev Kalmasın başlıklı yazı Lütfiye tarafından 8.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.