TORUNA MASAL OKURKEN BİR TARAFTAN DA TELEVİZYON SEYREDERSEN OLACAĞI BU---4. BÖLÜM ---

Camdan ayakkabı hiç kimsenin ayağına uymuyordu...

............................................

Bütün ülkeyi gezip dolaşan görevliler nihayet Sindirella’nın yaşadığı eve geldiler ve kapıyı tıkladılar.

Sindirella birdenbire karşısında Kral Ciccio İngrassia, Prens Franko Franki ve bir sürü saray mensubunu görünce şaşırdı. O sırada Emmanuella’da kapıya geldi ve karşısında kendisine çok fena bir kazık atmış olan kralı görünce sert bir şekilde sordu.

-Vaaay sen ha? Demek sonunda dayanamayıp kapıma kadar geldin.

-Şeyyyy. Bu evde karı var mı karı?  Ay pardon sinyorina kız var mı diyecektim. Yorgunluktan dilim sürçtü.

-Ulan angut görmüyor musun karşındaki taş gibi kızı? Ben varım ya.

-Valla siyorina maşallah taş gibisiniz onda bir şüphe yok da bizim aradığımız eline erkek eli değmemiş, helal süt içmiş bir kız.

-İyi ya benim de elim hariç her yerime erkek eli değdi ama elime değen olmadı. Her Allahın günü keçi sütü içiyorum. Tamamen helal... Hem ona bakacak olursan ben de eline hiç erkek eli değmemiş bir erkek arıyorum ama karşıma hep senin gibiler çıkıyor.

Kral, Emanuella’nın soktuğu lafı anlayamadı.

-Ayakkabı size uyarsa sorun yok sinyorina.

Saray görevlisi camdan ayakkabıyı Emanuella’nın ayağına oturtmaya çalıştı ama ı ıh. Olmadı.Bunun üzerine Sindirella’ya döndü.

-Gel bir de sen dene bakalım.

Sindirella saf saf sordu:

-Bana uyarsa ne olacak?

-Prens baloda dans ettiği kızın sen olduğunu anlayacak ve seninle evlenecek.

Sindirella, Prens Franko Franki’ye döndü ve tripini attı doğal olarak.

-Ulan salak ! Ayakkabı demek ki bir başka kızın ayağına uysaydı onunla evlenecektin ha? Saatlerce dans ettiği bir kızı tanıyamayacak kadar salak bir herifi koca olarak istemem ben.

Franko Franki o anda anladı karşısında duran bu hıllıkli pılliki kızın ( Hıllıkli pıllikli Erzurum’da üstü başı perişan anlamında kullanılır. ) baloda dans ettiği kız olduğunu. Babasına döndü.

- Baba bu kızı hemen al bana.

Kral, Emmanuella’nın önünde kibar bir reverans yaptıktan sonra kızı, annesi zannettiği Emmanuella’dan istedi ama Emmanuella ‘’ Bizim bir kral parçasına verecek kızımız yok. ‘’ Diyerek kapıyı yüzlerine kapadı.

İşler sarpa sarmaya başlamıştı.Kral  ‘’ Nasıl etsek de şu kadını ikna etsek’’ Diye kara kara düşünürken birden bire kılık kıyafet ve tipinden cadı olduğu anlaşılan bir kadın kralın karşısına dikildi.

-Sayın kralım ! Siz o işi bize bırakın. Bu zalim Emmanuella’dan alacağım bir intikam var zaten. Pamuk Prensesi aslında ben zehirleyip öldürecektim.Benim ekmek parama mani oldu bu hain kadın. İşimi baltaladı. İsterseniz bunu ortadan kaldırayım. Siz de kızı alıp rahat rahat sarayınıza gidin.

Kralın aklına yattı bu plan.

-Yani ‘’ Ben bu sorunu hallederim diyorsun öyle mi?’’

-Evet sayın kralım.

-Mutabık mıyız?

-Evet mutabıkız.

-O zaman ‘’ Emanuella ölür ‘’ Şıkkını işaretliyorum.

-Aynen sayın kralım.

Cadı Emmanuella’nın kapısını tıkladı.

Kapıyı açıp karşısında cadıyı gören Emmanuella korkuyla ‘’ Selamün kavlen. Bu da ne be’’ Diye sıçradı.

-Kormayın güzel bayan. Ben size tamamen organik, GDO suz hakiki Naopoli Kirazı getirdim.

Emmanuella cadının uzattığı kirazlara baktı.

- Be hey cahil. Her şeyden önce Napoli Kirazı değil, Napolyon Kirazı...Ayrıca bunlar kiraz değil vişne. Ama ne yalan söyleyeyim harika vişneler. Bolvadin vişnesi bunlar.

Cadı içinden ‘’ Kadın zalim malim ama bayağı bilgili ‘’ dedikten sonra.

-Evet efendim doğrudur. Buyurmaz mısınız?

Emmanuella daha önce bolca siyanür sürülmüş kirazları yer yemez titremeye başladı.

Sindirella içinden ‘’ Oh be, sonunda bu musibet karıdan da kurtuldum’’ Dese de dışından ‘’ Ambulans..Ambulans. Biri lütfen bir ambulans çağırsın ‘’ Diye sözde feryat figan etmeye başladı ama  millet can çekişen Emmanuella ile selfi çekmek için yarışa girmişti adeta. Bu arada hayırsever bir vatandaş kalp masajı yapmak amacıyla Emmanuealla’nın sol kaburga kemiklerine olanca gücü ile yüklendiğinden ölmeden önce kadıncağızın kaburga kemikleri kırılıp akciğeri paramparça olmuştu. Bir başka hayırsever de dudaklarına yapıştı sun'i teneffüs yaptırmak için ancak o tarihten sonra adamın adı ‘’Nekrofil’’e çıktı. Yani ‘’ Ölü sevici ‘’

Yaklaşık bir saat sonra ambulans da olay yerine gelmişti. Gelmesine gelmişti ama Emmanuella’nın cesedi başında toplanmış olan  vatandaşlar ‘’ Ulan nerede kaldınız? ‘’ Diye ambulans personelinin üzerine yürüdüler ve tüm personeli hastanelik edinceye kadar döverek doktor ve sağlık personeline saldırı konusundaki ülke milli performansına çok önemli bir katkıda bulunmuş oldular.

Cenazenin gasil, devir, ıskat, defin ve sair işlemleri ülkenin en önde gelen kardinalleri tarafından halledildikten sonra sıra vatandaşlara fıstıklı irmik helvası dağıtımına gelmişti. İşte o konuda büyük bir maraza çıktı. Gelinim Mutfakta Ekibi ‘’ Helvayı biz yapacağız’’ Derken Master Chef Ekibi  ‘’ Naah siz yapacaksınız. Ulan siz iki yumurta kırıp omlet yapmayı bile bilmezsiniz’’ Diyordu. Sonunda Kral Ciccio İngrassia olaya el koydu ve helva Zuhalonya Topaletti adlı kadının ekibi tarafından hazırlandı.

Sıra artık Sindirella ile Franko’yu baş göz etmeye gelmişti.

Sindirella önce biraz nazlansa da sonunda Franko ile evlenmeye razı oldu.

Söylemeye hacet yok. Düğün muhteşem oldu. Ancak maalesef gerdek gecesi Sindirella dul kaldı. Neden mi?

Malum gelenektir gerdeğe giren erkeğin sırtının arkadaşları tarafından yumruklanması. Franko Franki’nin arkadaşı çok fazla olduğundan ve dahi olayı fazla abartıp bu yumruklama işini linç etme olarak algıladıklarından zavallı Franko muradı gözünde olmak suretiyle öteki aleme avdet eyledi.

Ülkede geçerli olan törelere göre Sindirella’nın, ölen Prens Franko’nun erkek kardeşiyle evlenmesi gerekiyordu. O yüzden derhal düğün esnasında futbol maçında olan kardeş Claudo Marchisio çağrıldı ve Sindirella ile nikahları kıyıldıktan sonra davetlilerin sırt yumruklama işini abartmamaları konusunda uyarılar yapılarak gerdek olayı da sorunsuz bir şekilde halledildi.

Velhasılıkelam onlar erdi muradına lakin gariban ben 13 senedir ağzımı açmış bekliyorum ne zaman murada ereceğim diye. Batsın ulan bu dünya...

.........................

Bitmedi. Devam edeceğim. 

RESİMLER:

Soldaki: Kız isteme olayı.
Sağdaki: Sindirella’nın evlendiği Claudo Marchisio


( Toruna Masal Okurken Bir Taraftan Da Televizyon Seyredersen Olacağı Bu---4. Bölü başlıklı yazı Sami Biber tarafından 5.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.