Ne güzel birşey insanları dinlemek, dinlerken değer vermek, önem vermek, sizi bilgilendirdiği için teşekkür etmek. İşini anlatırken duyduğu heyecanı gözlerinde çakmak çakmak görmek. Oysa ki  daha önce kararlaştırdığı randevuyu iptal etmek için aramıştı ve öncelikleri arasında değildim ve iptal edilecek bir randevu olarak duruyordum ajandasında lakin dünya meşgalelerin bitmeyeceğini iletince ve iş disiplini girince devreye ikna etmiş sıcak çaylarımızı kurabiyelerimizle yudumlarken sanki yıllardan beri görüşüyormuşuzcasına sohbete dalmıştık. O iş stresinin içinde nefes alması için fırsattı kapıya geleni göndermemek, sıcacık karşılayıp, sevgiyle uğurlamak. Minicik bir iyilikle başlamıştı herşey ve iyilikle devam ediyordu. Onun için minik bağlantılar yapıp kapıları araladıkça, o da benim için neler yapabileceğini geçiriyordu aklından, görüyordum o minik kalbindeki güzelliği. Aslında ortak yanlarımızıda hemen görüvermiştim, bembeyaz kağıda çizdiği ev resmi ile tek farkla ev aynı olsada ben her zaman bir papatya çizerdim o küçük kulubenin yanına, gülüştük. İnsanların hayatlarına dokunmak o yoğun iş temposundan sıyrılmak ve kadın kadına sohbet ederek merhaba demek hayata.

Rabbimiz, biz insanoğlunu islam fıtratına göre ne güzel yaratmış. Dinimiz ne güzel, kardeşlik, barış, huzur bütün güzellikler var içinde. Birbirimizi hiç tanımasakta, birbirimizdeki güzellikleri görebilmek, güven ortamı oluşturmak ve birbirimize dokunmak o hayatın içinde nefes almak ve yeni insanlar tanımak, tanışmak, Dinimizin güzelliklerini yaşayarak uygulamak, ne iş yaparsak yapalım, o güzel sohbeti güzelleştiren Allah içimize koymuş iman tohumu, o tohumu güzel bakar büyütürsen, filizlenir, çiçek açar, binbir türlü güzel koku yayar, ağaç olur lezzetli meyveler verir sohbetler de böyle çiçeklenir. Elhamdülillah.


Lütfiye Çanacık 

( Papatya Kokulu Tebliğ başlıklı yazı Lütfiye tarafından 25.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.