KÜÇÜKCAN BİR CAN YİTİRDİ

         Ahmet AYAZ

         Gaziantep Güneş Gazetesi 19 Kasım 2019

 

        Gezi Şehrin  bilenen ve önemli isimlerinden birisi olan Kemal Küçükcan, bir can yitirdi. Oğlu Mühendis KORKUT KÜÇÜKCAN. Kendisine telefon açıp da başınız sağ olsun demeye dilim tutmadı. Bu acı haber yüreğimi yaktı. Evlat acısını tatmıştım, nasıl olduğunu çok iyi bilirim. Allah sizlere tattırmasın diyorum. Kemal Küçükcan kardeşimizin,  Yüce Allah yardımcısı olsun diye dua ediyorum. Kemal Küçükcan’ı  1994 yılından bu yana yakından tanırım ve severim. Ben Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünde Müdür Yardımcılığına vekalet ettiğim yıllarda, bize bağlı Yetiştirme Yurtları, Çocuk Yavaları ve Huzur evinin araçları hurdaya çıkmıştı.Çocuklar okul servisi yapamıyorduk.  Araçları yaptırmak için ödeneğimizde yokken,  bütün araçların  yapımını kendisi sağlamıştı. Araçlarımızın bakımı ve tamiri için kayda değer bir para ödemişti o yıllarda. Allah hayrını kabul etsin.

       Ayrıca Kemal Küçükcan Mimarlık Bürosunun yanındaki,  Korkut Apartmanının Altını da Gaziantep’in Kültür Sanat ve Edebiyatı ile uğraşan derneklerin hizmetine vermiştir. Sözü edilen yerin masa, sandalye ve dolaplar kendisinin, elektrik ve su paralarını da kendisi ödüyor.  Şunu demek istiyorum. Küçükcan oldukça hayır sever birisidir. Ama ne yapalım kaderde olan çekiliyor. Oğlu Mühendis Korkut Beyinde kaderinde bu ölüm varmış. Bize dua edip, Allah rahmet etsin demekten başka bir şey düşmüyor. Burada benim ile ilgili küçük bir anısını da paylaşmak istedim. Rahmetli KORKUT Beyin.

       Kısaltılmış adı GASED olan Gaziantep Kültür Sanat ve Edebiyat Derneğinin kurucu üyesiyim. Bir gün soğuk bir havada GASED’e gittim açılmamış. Bahçe  duvarında bir taşın  üzerine oturdum bekliyordum. Nereden geldiyse arabasından inip beni içeri aldı ve sekterine dönüp “Dayıma ikramda bulunun bakalım ne içecek?” dedi ve yürüdü. İnşallah yüce Allah rahmetini esirgemez diyorum. Ben burada kederli ailesine ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum. Bu genç mühendis KORKUT KÜÇÜKCAN kardeşimizi,  17 Kasım 2019 pazar günü öğle namazına müteakip,  kılınan cenaze namazdan sonra, ailesi, sevenleri ve büyük bir insan topluluğu ile ebediyete yolcu ettik. Mekanı cennet olsun diyorum. Yüce Allah O’nun için ettiğimiz dualarımızı kabul eder inşallah diye düşünüyorum. Allah beterinden saklasın, Yüce Allah başka bir acı göstermesin cümlemize diyorum.

( Küçükcan Bir Can Yitirdi başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 19.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.