Çok da faydaları dokunmuştu zamanında bunların bana, Allah var inkar edemem ekonomik hayatıma yaptıkları katkıları, ancak artık helalleşme zamanının geldiğine inananlardanım... Umarım bana küsmez hiç biri... Aslında bir tanesi kalabilir tabi ki... Onu da yine çok hayatımda tutmak istemesem de bazı zaman illaki lazım oluyor...

Dört tane idiler zamanında... Hiç birisi ile de nikahım yoktu tabi ki... Nikahım yoktu derken, yanlış anlaşılmasın bunlar hatun değil, bahis konusu olanlar kredi kartlarım, teşbihte hata olmaz... Ülkenin ekonomik durumu bozulunca, haliyle ben de bu ülke vatandaşı olduğumdan benim de ekonomik durumum yerlerde sürünüyor... Cebimizde para olmadığı zaman müracaat ediyorduk kredi kartı dostlarımıza, ama yetti artık... Nereye kadar sürer bu böyle asgarisini öde öde, bitmiyor hiç ödemek...

Aldım dördünü de karşıma masaya koydum. Bir tane Zart Bank, bir tane Zurt Bank, bir tane Dürt Bank bir de Hırt Bank... (Banka isimleri reklam olmasın diye böyle yazılmıştır.)Şimdi ben bunlardan hangisini evine yollasam? Üçünü göndermek zorundayım, geriye bir tane kalacak. Onu da zorunlu kalmadıkça kullanmamayı ve kullananlara da kıllanmamayı düşünüyorum...

Zart Bank ile Zurt Bankı bir de Hırt Bankı aynen iadeli taahhütlü gönderelim. Bir tek Dürt Bank kalsın. İnşallah gerisin geri gönderdiklerim kin tutmazlar Dürt Banka... Hayır yarın ekonomi düzelir yine alırım iki üç hatta dörde kadar... Yok ya ne alması, bir tane kalsın yeterde artar bile...

Şimdi tam karşımdalar dört tane kredi kartı... ''Kartlar sevgili kredi kartlarım bu güne kadar sizler ile acı tatlı çok alışlarımız ve de verişlerimiz oldu, ama bizler kartlaştık hem de kredilerimiz tükendi bu neden ile üçünüzü göndermek durumundayım, hakkınızı helal edin, benim de sizlere hakkım helaldir her ne kadar faiz belası ile de tanıştırdı iseniz de beni, her ne kadar darda kalıp nakit çekimi yaptıysam da sizlerden, canım yandıysa da yine de unutmayacağım sizi, inşallah sonraları rüyalarıma girmezsiniz. Güle güle öpmüyorum artık sizi.''

Daha sonra elime aldığım makas ile üç adet kredi kartımı kesiverdim, hem vallahi hem de billahi gıkları bile çıkmadı kerataların... Artık bundan sonra varsa da yoksa da nakit... Çok darda kalırsam da kredi kartına tek çekim... Kredi kartının adı çok faullü Dürt Bank Kredi Kartı ... Şimdi bu beni durmadan bir şeyler al bir şeyler al diye dürter durur da, yemezleeeer... Çok kafamı bozarsa onun ile de helalleşmesini bilirim canım...

( Ben Helalleştim Bir Kaçı İle Siz De Helalleşin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.