Caminin Önünde Şampanya Patlatmak Veya Yanlış Kararlar Başka Bir İstasyona Götür

Card image cap



 Bazen üzülmek ağlamak sızlanmak hiç fayda vermiyor. Kazanacağız derken kaybetmenin acısını çekmek insanı parçalasa da, “Rabbim bakalım neyler neylerse güzel eyler” diyerek, beklemek en güzeli oluyor. Onda bunda suçu aramak yerinde, önce kendimizde sonra toplumda aramak gerek, bazen yanlış kararlar başka bir istasyona götürse de, o istasyon da olmak gezmek ve görmek gerekiyor, Mevla böyle istiyor. Dünlerde camiye karşı durarak, şampanya patlatan zihniyetin gerçek amacı mukaddesat din iman olduğunun gerçekleşmesi ve görülmesi gerekirken, elbette ki bir cezası da olması gerekiyor, lakin ceza yok yapanın yanına kâr kalıyor!


 Bütünüyle bu çirkin davranışlar dinimize karşı olunca Aslanlar gibi kükrememiz gerekirken, kedi gibi miyavlamak çare olmuyor! Her ne kadar eksiklikler yoldan ayrılanlarca yapılsa da, yoldan ayrılanları tekrardan kazansak ta, yarın aynısını yapmayacağı kesin değil. Dik duruş kararlı samimi bir gönül adamı olmak her insana nasipte olmuyor! Yani omurga meselesi, omurgası yanlış kaynayan insandan dik duruş beklemek zor olmasa da samimiyet feraset izan beklenilir hem de omurgası düz kaynayanlardan fazla!


 Meseleyi anlayamayanlara, meseleyi anlatmak anlamalarını sağlamakta abesle iştigaldir. Anlayacak gönül insanı bir defada anlar, gerekeni gerektiği gibi yapar gülümseyerek kenara çıkar. Mevla böyle takdir etmiş elden bir şey gelmez demek olurken edepsizliklerine ses çıkarmamak olmaz, en azından din adına caminin yanında şampanya patlatmak, camiye sıçratmakta olan adamında cezasını en ağır şekilde vermek gerekir, yoksa bir köşede sessiz seçimi olan içki içene karışmak haddimiz değil, ister edebiyle evinde ister meyhanede içer kendi seçimi, lakin camiye karşı böylesine nefretle gözümüzün içine baka baka, şampanya patlatılmasını ben hazım edemedim!


 İnsanız beşeriz hatamızla sevabımızla günaha dalan kullarız lakin böylesine bir edepsizlikle bunu yapanların insan sınıfından çıkarak, şeytan sınıfına dâhil oldukların görmemekte körlük olacaktır, vesselam. Selamlarımla


Mehmet Aluç




( Caminin Önünde Şampanya Patlatmak... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 25.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.