Listedeki romanlar benimde okuduğum romanlardır.  Çoğu siteler böyle listeleri yapar ve bu listenin içindeki romanları okumamışlardır. Ve bir okuyucu, o listedeki bir romanı örneğin; Kafka’nın Dava’sını alır. (Bu kitap çoğu kitap listelerinde vardır.) Bu kitap içerik bakımından insan zihnini zorlayan bir kitap olduğu için okuyucu bıktırıp edebiyatı sevmeyecektir ve bu kitap onun seviyesinde değildir. Aşağıki liste sizi bir kitapsever yapacağından eminim okumanızı teğmin ederim.

1-Serenad - Zülfü Livaneli 
2-Sefiller - Victor Hugo
3- Bitmeyen Kavga -John Steinbeck 
4- Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
5-İki Şehrin Hikayesi- Charles Dickens
6-Hayvanlar Çiftliği- George Orwel
7-Bereketli Topraklar Üzerinde- Orhan Kemal
8-Silahlara Veda -Ernest Hewingay
9-Germinal -Emile Zola
10-Yüzbaşının Kızı- Aleksandr Puşkin

( Sizi İçine Sürükleyecek On Roman başlıklı yazı Önder Arslan tarafından 11.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.