EN UMUTSUZ OLDUĞUZ ANDA BİLE VAZGEÇMEYİN……EN BÜYÜK MUCİZELER TAMAM BİTTİ DEDİĞİZ ANDA GERÇEKLEŞİR……BUNUN İÇİNDE SABIR DENEN BİR KELİME VARDIR BİZİM LÜGATIMIZ DA……..
bir acı düştü mü yüreğimize... kocaman bir ateş yanar içimizde...o ateş hiç sönmeyecek sanarız..o an  hiç bir şey eskisi gibi olmayacak  acı hiç geçmeyecek gibi gelir..belki hiç bir şey eskisi gibi olmaz ama o ateş aynı şiddetiyle de yakmaz... ilk gün 40 mum yanar 40 acı mumu ve her gün mantık bu mumların birini söndürür ve 40 gün sonunda tek bir mum kalır.. o mum hiç bir zaman sönmez  kendi halinde yanar durur... acılar ilk günkü gibi kalsaydı unutmak olmasaydı  bu hayata …unuttamasaydık acılarımızı dertlerimizi üzüntülerimizi…hafiflemeseydi umut denen  o cılız ateşle  ve sabır denen o koskoca derya deniz olmasaydı…..hele birde zaman denilen o merhemden sürmeseydik yaralarımıza  kendi ateşimizle kavrulup diri diri yanardık bu dünyada………

silgisizce

Ä°lgili resim



( 40 Mum başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 21.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.