-Anne tokamı gördün mü?

-Evet, diğer tokaların gittiği ülkeden mesaj atmış burda bayağı kalabalık olduk, mutluyuz, dönmiycem diye.

- Kesin senin her bulduğunu çöpe atmandan bir çöplük cumhuriyeti kurmuşlardır.

-.....

-Ne seyrediyorsun sen..Kilitlenmişsin ekrana..Ne bu?

-Hişşt! Çekil önümden..

-Konusu ne?

-Anlatsam seyredecek misin?

- Yoo, senaristler nasıl olsa kördüğüm edene kadar bırakmıycaklar konuyu..Ne yoracam kendimi..

-Hımm..

-Dinlemiyorsun belli..Anne akşam İrem'le dışarı çıkabilir miyim? Ama beni bekleme sabaha doğru ancak  gelirim..

-Hımm..

-Hımm değil, bacaklarını kırarım diyecektin normal şartlar altında..Ama tipine bakılırsa pek normal değilsin.

-N'olmuş tipime?

-Döndün dünyaya..ver de şu telefonunu karıştırayım..Teyzemlerle kimi çekiştirmişsiniz whatsapp grubunuzda bi' bakayım..Bu ne kız anne hep kedi köpek videoları!!

-Ne sandın! bizim düzeyli bi' grubumuz var..Hep belgesel falan..

-Onu televizyon için diyorlar annecim..Ay çok tatlı bunlar ama ya biz de alsak ya eve kedi köpek..

-İstemez! Kardeşinle sen yetiyorsunuz bana..

-Ay sağ ol ya.. Canım çok sıkılıyor n'apsam?

- Odanı topla..

-Yok, daha havadar,daha güneşi hissedebileceğim bi'şey yapmam lazım..

-Camını aç, sonra odanı topla..

-Ya neden bütün yollar odama çıkıyor!! Nereye kalkıyorsun n'apacaksın mutfakta?

-Evrenin kozmik sırlarını keşfedecem..Birazdan jüpitere iniş yapacaz..

-Tamam anladım yemek yapacaksın da öyle konuşmak için sordum..

-Hadi şu biberleri de sen doğra, birazdan baban gelir..

-Anne babamla nasıl tanıştınız?

-Kızım elli kere anlattım ya!!

-Biliyorum görücü usulü de..Yani babamdan önce seni hiç isteyenler oldu mu..Neden babam mesela?

-Oo beni ne doktorlar ne mühendisler istedi istemez olur mu..

-Anne babam zaten mühendis!!

-Tamam ben ne diyorum..Bir tanesiyle evlendim işte..

-Enteresan bir bakış..Ama doğru ne diyeyim..

-Hiç bir şey deme..Hadi şu biberleri doğra..

-Bugün Cerenle çok pis kavga ettik..

-N'aptı yine?

-Niye şimdi bilmeden Ceren'i suçladın?

-Yok kesin O bir şey yapmıştır..Ben seni tanımıyor muyum..Sen haklısındır..

-Senle kavga ederken hep ben haksızım ama..

-O başka..N'aptı söyle hadi..

-Saçıyla dalga geçtim..Bununda hoşlandığı bir çocuk vardı duydu..Sonra O da güldü..Ceren de küstü benimle..N'apsam ne desem de hiç dinlemedi..Yani ben suçluyum..

-Aman O da podyuma çıkar gibi gitmesin okula..Hem bu yaşta hoşlanmak neymiş..

-Tamam anne mesaj alındı..Sen söyle şimdi n'apayım?

-Hiç bir şey yapma..Arkadaş olduğunuzdan beri okulun üç günü küs iki günü barışıksınız zaten..Hafta sonuna kalmaz barışırsınız yine..Bu arada biberleri de bana doğrattın ya..Nerdesin? Aa gitmiş deli!

-Anne ablam beni öpüyor!!

-Öpme kardeşini..Karışma çocuğa..

-O ne demek ya! Bu evde öpmek suçu mu var..Bak böyle öptüm işte..

-Ay yanağımı yedi vahşi!!..nasıl zonkluyor..

-N'apıyorsun sen bilgisayarda gizli gizli?

-Hişşt! Çaktırma..Kardeşinin hangi sitelere girdiğini kontrol ediyorum..Dün gece sabaha kadar evin içinde dolandı durdu..Uykusu kaçmışmış..Bıraksan tüm gün uyuyan çocuk..

-Aman Allah'ım! Nasıl kaçar uykusu..Hem de evde..Hem de dolanarak..

-Kızım ne pis geyiğin var..Mavi balina diye bir oyun varmış..Geceleri çocuklara emirler veriyor, bıçakla kendilerini ebeveynlerini kestiriyorlarmış..

-Yok ben sordum, oynamıyormuş..

-Öyle pat diye sorulur mu..niye çocuğun aklına sokuyorsun?

-Televizyonlar bas bas bağırıyor anne..Haberi olmayan çocuk mu kaldı..Zorla çocukların aklına sokan onlar..Aa! Anne sen ciddi misin..Google a neden mavi balina oynayanların fiziksel özellikleri diye yazmışsın?

-Her yönlü araştırmak lazım..Ne yazsam cevap veriyor nasıl olsa..

-Bilmez miyim..Dıt dırı dırıt dıdıt dırıdırıdıt hangi şarkıydı diye yazarak google literatürüne geçen kadınsın..

-Tamam hadi sus biraz..bana bak şu oğlan profilden aynı Ahmet'e benzemiyor mu?

-Anne sen biraz kalksana şu bilgisayarın başından..Hadi beynin yanmış..Hem Ahmet yapmaz öyle bir şey..Çocuğun kendi gölgesinden ödü kopuyor..Geçen bizdeyken lavabonun yerini sordu, -koridorun sonunda ama oraya giden kimse bir daha geri dönmedi evlat- diye kulağına fısıldadım..Çocuk lavabonun önünden geçemedi..

-Kızım sen manyak mısın? Hadi manyaksın etrafına niye bulaştırıyorsun..

-Hadi hadi..Bak kaç pencere açmışsın mavi balina diye..Neredeyse oyunu oynayacaksın yanlışlıkla..

-Aslında oynamak lazım..Oynayanların psikolojisini anlamanın tek yolu bu..Uzmanlar öyle diyor..

-Anne!!
                                              BİTEBİLİR
                                
                                                      A.S.


                                                                                                 

                                                 




( Anneler Ve Kızları -mavi Balina Operasyonu- başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.