tumblr kelebek hareketli resimler ile ilgili görsel sonucu


Kimse bana kızmasın..... Darılmasın LÜTFEN.... Ben fena halde bunaldım... Bunun yapılıyor olmasından... Ve yapıyor olmaktan... Bütün hafta tek kelime yazmayan bizler nasılsın ne haldesin diye sormayan bizler.. Perşembe akşamından başlıyoruz.. Kopyala yapıştır cuma mesajlarına hiçbir samimiyeti olmayan bazen üstünde ne yazdığını okumadığımız.. Çiçekli böcekli mesajları listemizde kim varsa yolluyoruz... Bunu bugüne kadar bende yaptım.. Ama durdum BiR düşündüm.. Ne kadar samimiyetsiz sanki bir görev iş gibi yapıldığını. O gönderdi ayıp olmasın diye hemen bir resim beğenip. Gönderildiğini... Oysa çokta zor değil... Arkadaşım.. Abi.. Abla... Ayşe.. Fatma... Ali... Nasılsın.. İyi misin... Hayırlı cumalar... Kendinize iyi bakın... Demek..... 🌹....... Arkadaşlar ben bu saatten sonra hiç bir resimli kopyalanmış  mesaj istemiyorum ve atmayacağım emek verip kendi yaptıklarım hariç .... Biri bana cuma mesajı atacaksa zahmet edip iki kelime yazsın ..yada atmasın.... Bu benim fikrimdir katılan katılır.. Bu beni dinsiz yapmaz samimi yapar.....
NOT: geçen hafta bütün dostlarıma telefonda gönderdiğim bir mesajdı  bu mesaj .... cuma mesajları  hakkında ki acizane benim fikrim budur..... 

Ä°lgili resim

( Cumalara Değil Cuma Mesajlarına Karşıyım başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 5.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.