adam gibi adam BARIŞ MANÇO


barışmanço gifleri ile ilgili görsel sonucu

Barış, 2 Ocak 1943 yılında dünyaya geldiğinde II. Dünya Savaşı yaşanmaya devam ediyordu. Savaşın etkisini hissettirdiği zor zamanlardı. İki yıl önce doğan çocuklarına Savaş adını veren Rikkat Uyanık ve Hakkı Manço çifti, bu sefer doğan çocuklarına da Barış adını verdiler. Çünkü Barış adıyla yaşayıp, barışı getirmeliydi.


Ä°lgili resim



Adam olacak çocukların adam olmasını sağlayan uzun saçlı ,parmakları yüzük dolu, gülen yüzlü adam....  
ülkesini ,insanları seven adam.... benim  için bu ülkede çocukların gelişiminde insanların bir birini sevmesinde ve anlamasında yol gösteren bir ışık....halk ozanı tarzında halkın  diliyle halkça yazdığı şarkılarla yüreklere yerleşen ve o yeri sonuna kadar hak eden adam gibi adam..... bu gün bile onun ektiği tohumlardan yeşeren fidanların barış abilerinin  tutukları ışıkla hayatlarında yeşerip çiçeklenmişlerdir.hayata okul haricinde sevgiyle ilgiyle bir şeyler öğretileceğinin en büyük kanıtıdır... bir çok çocuğa ıspanağı sevdirirken , belkide kaç çocuğun hayatını kurtardı arabanın önünde oturmayın diyerek...kaç çocuğun öz güvenini yükselti.şarkı şiir söyleterek .. kaç insana  şarkılarıyla hayvanları sevmeyi,sevmenin gücünü, 7 den 77 ye öğreti... barış abi ......yüreği ismi gibi her duyguyla barışık bir abi oldu hep..... onun eksikliği bu günde belli mekanın cennet olsun uzun saçlı gülen yüzlü adam.....  

Ä°lgili resim


Barış Manço 1 Şubat 1999'da Moda'daki evinde kalp krizinden öldü.


SİLGİSİZ

                       barışmanço gifleri ile ilgili görsel sonucu


( Adam Gibi Adam Barış Manço başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 2.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.