Duygularımız ve mantığımız...
Duygu; sevgi yüklüdür, merhamet yüklüdür, şefkat yüklüdür yuvası kalptir. Duygu, yüklü olduğu değerler gereği amatördür birçok konuda insanı hataya düşürür. Güveni, sevgiyi, sadakati boşa çıkarır, incitir, üzer ayrılık ve özlemle cezlandırıp acı ve gözyaşına mahküm eder...
Mantık; katıdır acımssızdır, hüküm vermeden önce sorgular, sınar yuvası da beyindir.
Mantık, yüklü olduğu değerler gereği profosyoneldir. Her konuda insanı en az hatayla hedefe götürür. Duygudan kaynaklanan özlem, acı ve gözyaşı mantık için kazanılan deneyimin kaynağıdır.
Sevginizi vermeden önce mantığınızda değerlendirin öyle karar verin ki olurda incinirseniz, acı çekerseniz yıkılmak, dağılmak yerine deneyim kazanmak düşüncesiyle kendinizi teselli edebilesiniz.
Aşk gaflettir en zayıf yerden vurur. Duygularımızdan yani kalbimizden.... Onun için önce beyin, akıl ve onun silahı MANTIK...
Duygular... Bırakın aile içinde kalsın canlar.
( Duygu Ve Mantık başlıklı yazı Ergül Güzel tarafından 17.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.