Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 30.12.2018
Okunma Sayısı : 1931
Yorum Sayısı : 2


    
 
 
Hep duyuyoruz süper siber güvenlik hizmeti diye, ben hiç görmedim sokağa çıkarken gezinirken haberleri izlerken, hala savaş hala vahşet devam ediyor! Siber güvenlikmiş neymiş bu “Siber" kelimesi İngilizce "Cyber" kelimesinden uyarlanıp kullanılmaya başlayan bir kelime olup "Bilgisayar ağlarına ait olan", "İnternete ait olan", "Sanal Gerçeklik" manalarına gelmektedir. Hala elin gâvur vicdandan yoksun adamı sanal olmayan gerçek dışı alanlarla uğraşırken, gerçek olan insanı hiçe sayarak gözünü kırpmadan acımasızca öldürmeye devam ederken, nasıl olurda bilgisayar ortamında böylesine süper güvenlik hizmeti verebilir ki?
 
Ulusal veriden önce, insan korunmalı hayatına kast edilmeden yaşaması için bir güvenlik sağlanmadan, ölmeye devam eden ve yarının ne olacağını bilmeyen o elin gâvuru onca insanı aç bırakırken sefil bırakırken, milyarlarca doları siber güvenlikmişmiş de ağı için, ölecek olan insanlar için harcıyor ve güvenliği sağlıyor buna nasıl inanabiliriz? O güvenlik diyerek açık bırakacağı bir açığıyla içeriye sızarak ulusal verileri çalamayacağının, garantisi var mı? İnsana değer vermeyenlersüper siber güvenlik hizmeti verecek kime insana ben inanmıyorum! Her gün acımadan öldürdüğü insana mı? Gözümüzün içine baka baka, biz insanları sefil bırakır vatanını işgal sömürge ile sömürür tüm madenlerini alır aç bırakır, sonrasında böyle bir komedi trajedi ile gülerek siz sanırsınız ki size süper güvenlik hizmeti sağlarız, siz avucunuzu yalayın, inanın böyle söylediklerini duyar gibi oluyorum.
 
Daha sonra şirketlere yüz milyarlarca dolarla sat parayı beşe ona katla ve sonrasında oturacaklarını hiç sanmıyorum, sırıtarak güldüklerini de duyuyorum. Bana deli diyebilirsiniz ama açın gözlerini bakın açın kulaklarınızı dinleyin haberleri savaşlar bitiyor mu, işgaller sömürgelik bitiyor mu, önce çocuklar sonra annesi babası hunharca öldürülüyor o siber güvenliği icat ederek satan o batıl vicdansız ülkelerce! Daha dün Filistin de 16 yaşında bir genci Siyonist şereften yoksun olanlar öldürdü? Kim hesap sordu? Türkiye hariç hiç kimse! Somali’de Afrika da Suriye’de… Binlerce çocuk açlıktan ölüyor, onca parayı oralara harcayarak hepsinin yıllarca karnı doyar, işgalleri sömürgeleri kalksa madenleri yok edilmeden önce ellerinde olsaydı böylesine aç kalmazlardı! Şimdi haksız mıyım?
 
Birde bu süper siber güvenlik ağını alan örenler milyarlarca parayı reklama harcaması da ayrı bir utanç ve insanlıktan uzaklaştığımızın sanal gerçek olmayan işlerle ömrümüzü heba ettiğimizin işaretidir. Az insan olsak herkes hakkına razı olsa, bunca zahmete masrafa sömürüye ne gerek vardı derken, suçu insanlığa atmadan önce kendime sonra insana atarak son veriyorum, vesselam.
 
Mehmet Aluç
( Süper Siber Güvenlik Hizmeti Neymiş Be Komplo Teorisi Değil başlıklı yazı kul mehmet tarafından 30.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.