Her ne kadar Tirmanya Cumhuriyeti Hükumetinden memnun olsak da yine de hükumet düşme tehlikesi ile karşı karşıya... Canımızın içi başbakanımız, cumhurbaşkanımız ülkeyi aslında ne de güzel yönetiyorlar uyum içinde... Yürütmenin başı başbakanımız hiç de boş bir bakan değil, icranın başı işte... Cumbaba da onun arkasında durduğu müddetçe sırtımız yere gelmez.

Sırtımız yere gelmez gelmeye de yine de hükumetin düşme tehlikesi çok fazla... Gensoru mensoru hikaye geçin onları bir kalem... Kış son hızıyla geldi ve kapımıza dayandı. Karlar hiç durmuyor, lapa lapa yağmakta ısrar ediyor.

Bakanlarımız takım elbiseler ile geliyorlar meclise bu kış günü ayaklarında her ne kadar kaliteli ayakkabıları olsa da, yerler kaygan. Geçen gün Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımız, Sentır Mantor düşeyazmış, tam düşecek iken korumaları bakan beyi havada yakalamış... Aynı gün Başbakan Yardımcımız Himfor Monpur da aynı akıbete düçar olacakken onu da yine iki koruması büyük bir atiklik ile yakalamışlar...

Bakanlar düşmekten kurtulduktan sonra, başbakanı da ''Sayın Başbakanım aman dikkatli olun, yerler çok kaygan, ayakkabılarınıza zincir takın.'' diye uyarmışlar... Başbakan da bu uyarıyı dikkate alarak, ayaklarına zincir takmış... Ayrıca Başbakan da Sayın Cumhurbaşkanını arayarak onun da ayakkabılarına zincir takarsa yere daha sağlam basacağını belirtmiş, cumbaba da bu isteğe uyarak ayakkabılarına zincir takmıştır...

Başbakan cumhurbaşkanını uyarıp da kurtardıktan sonra. Daha da haberi olmayan bakan varsa, müsteşarlarından onları tespit etmelerini ve kendisine bildirmelerini istemiş ve kendisine gelen bilgiler doğrultusunda, ayaklarına zincir takmayan bakanların da zincir takmasını sağlayıp, tüm kabineyi yani hükumeti düşmekten kurtarmıştır... 

( Hükumet Düşme Tehlikesi İle Karşı Karşıyaydı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.