NEDEN KAVGA ETMİYORSUNUZ?
Çocuk dedesine kaç yıllık evli olduklarını sormuş . Dede:
-50 yıllık evladım, demiş . Çocuk:
-Ama ben sizi hiç kavga ederken görmedim nasıl oluyor bu iş demiş . Dede başlamış anlatmaya ; 
-Nikahımız kıyıldı, ninenin 3-5 eşyasını attık arabaya yolda giderken atın ayağı tökezledi, bu biiirrr dedim. Biraz daha gittikten sonra yine atın ayağı tökezledi, bu da ikiiii dedim ve atı oracıkta vurdum. Ninen bunu görünce başladı söylenmeye “atı niye vurdunda, köye nasıl gideceğiz de, sende hiç akıl yok mu da .”  Ninene dönerek bu biiiirrr dedim, o gün bugündür gül gibi geçinip gidiyoruz, demiş.


***

SELAMI VAR
Ali Mısır'da okuyan bir öğrenci. Sınavlar bitmiş ve yaz tatiline girecekler. Babası Ali'ye telefon eder ve sınavların nasıl geçtiğini sorar. Ali de bilmediği halde "çok iyi geçti" der ve bunu üzerine babası onu İstanbul'a işlerinde yardım etmesi için çağırır. Ali gidecektir İstanbul'a ve arkadaşına son olarak şöyle der; 
-"Ahmet sen notlarımı öğrenirsin ve beni ararsın. Eğer telefona babam çıkarsa Muhammed'in Ali'ye selamı var dersin; ben anlarım bir tane zayıfım olduğunu." 
Ahmet notları öğrenir ve arar. Telefona babası çıkar ve Ahmet şöyle der: 
- Amcacım Ali'ye söyle, ona bütün Ümmed-i Muhammed'in selamı var... 


***

GELİN VE KAYNANA
Yeni evlenen gelinle, kaynanası karşı karşıya oturmuşlar. Birbirlerini tanımak için anlatmaya başlamışlar. Kaynana: 
-Kızım sen daha yenisin, birbirimizin huyunu suyunu oturup konuşalım. Böylece birbirimizi daha iyi tanırız. Gelin : 
-Tabi ki anneciğim, konuşalım, demiş.
Kaynana başlamış anlatmaya : 
-Bak kızım, benim üç halim vardır, dikkat et. Saçıma gül takmışsam Neşeli günümdeyim demektir, her yola gelirim. Kulağımın arkasına gül takmışsam tam havamda değilim demektir. Çok ısrarcı olma. Eğer ki yakama gül takmışsam sakın etrafımda dolaşma, çok sinirliyim demektir.
Kaynanın lafı bitince gelin başlamış konuşmaya. Gelin : 
-Anne benim halim falan yoktur. Bacak bacak üstüne atarım, sigaramı yakarım. Sen gülü nereye takarsan tak, ben keyfime bakarım, demiş. 

( Gülmekten Bayıldım başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 2.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.