CEP TELEFONU

 

                 

               Bir elinde fener diğer elinde cep telefonuyla sessizce içerde dolaşırken hırsız bir taraftan da telefonuyla görüntü almaktadır.

Gözüne kestirdiğini torbaya koyar. Sıra yatak odasındadır. İçeri girer ve içerde karı-koca yatmaktadır. Odada ki zinnet eşyalarını aldıktan sonra işi bitmiştir aslında ama evden çıkmadan önce hırsız çiftin yanlarına yaklaşır selfi çekmek ister.

Fakat bir türlü hoşuna giden pozisyon bulamaz ve sonunda yanlarına uzanarak selfi yapar.

Tamda bu esnada ev sahibi uyanır (erkek) hırsızla göz göze gelir ikisi de korku ve şaşkınlıkla çığlık atar. Çığlığın gürültüsüne kadında uyanmıştır.

Kadın

-          Adam bu da kim?

Erkek

-          Ne bileyim kim bende tanımıyorum. (hırsıza hitaben)

-          Sen de kimsin?

Hırsız

-          Ben mi?

Erkek

-          Evet sen ve ne arıyorsun bizim evimizde? Üstelik yatak odamızda

Hırsız

-          Şey,ben… ben…

-          Tamam itiraf ediyorum ben hırsızım.

Erkek

-          Sanki söylemesen bilmeyecektim hırsız olduğunu

Kadın

-          Ayyyyy hırsızmı? (koşarak cep tlfnnu alır)

-          Sizinle selfi yapabilirmizyz? Hem fesbkta da paylaşırım.

Hırsız

-          Tabii olur neden olmasın. Ama önce maskemi çıkarayım yüzüm de gözüksün

 Kadın

-          Hayır hayır çıkarmayın böyle daha orjinel olur. Canım sende yaklaş (kocasına dönerek )

Ve selfi çekilir

Erkek (şaşkın vde kızgın tavırla)

-          Ya kadın sen mayyakmısın hırsızla selfimi çekilir.?

Kadın

-          Öğle deme canım fest yeni şeyler paylaşmam lazım

Hırsız

-          Yenge haklı abi. Bende her soygun yaptığım evde selfi çekinir feste paylaşırım.Sizinle çekindiğimi de paylaştım. (telfn gösterip) Bak abi şimdiden 36 beyeni olmuş.

Erkek

-          Kafamı karıştırmayın benim daha fazla, başlarım sizin paylaşımınıza

-          Şimdi polisi arıyorum (der ve tlfl polisi arar)

-          Aloo aloo emniyetmi? (karşıdan ses almıştır)  Memur bey bizim evde hırsız var gelip yakalarmısınız?(karşı tarafı dinler) Geliyorsunuz tamam bekliyorum.

İki polis gelir. ( Kafa aşağıda gözler tlfnd.)

Polis

-           hırsız kim? (ortaya bir soru)

Erkek

-          Anlamadım?(şaşkın bir şekilde)

Hırsız

-          Benim

Polis

-          Tamam, az bekle şu oyunu geçeyim…

Diğer polis

-          Bende watsaftn yazışıyom da…

Kadın

-          Memur bey selfi çekinebilirmiyiz? Sizinle

Polis

-          Olur olur. Ama önce oyunu geçeyim

Kadın

-          Ayyyy çok heyacanlıyım

 

Erkek

-          Ya saçmalamayın ne oyunu ne selfisi

-          Yapsanıza işinizi, tutuklayın şu adamı

Polis

-          Öğle demeğin beyefendi balonları patlatmam lazım. Hem sonra hanım efendi de haklı yani.

-          Bak yaptığını beğendin mi sizinle konuşurken balonu kaçırdık. (oflayıp puflar)

Erkek

-          Ya arkadaşım hırsız kaçacak sen balon kaçtı diyorsun. Bu nasıl iştir anlamadım ki

Diğer Polis

-          Arkadaşımmı? (şaşkın) siz fest arkadaşmısınız? Abi ya banada istek gönderirmisin?

Erkek

-          ALLAHım sen sabır ver.

Polis

-          Bırakmadın oyunu geçeyim ağız tadıyla. Tamam şimdi tutukluyorum. (hırsızı kolundan yakalar)

Kadın

-          Ama selfiii

Polis

-          Haa evet,ama…(biraz duraksar)

-          Önce benim telfnl

-           (şipşak) şimdi sıra sizde

Kadında selfisini çeker. Polisler hırsızı götürür.

          Mahkeme (yine herkesin elinde tlfn vardır.)

Hakim

-          Savcı bey görüyorum ki attığınız tivitte şahsın hırsızlık suçu işlediğini yazmışsınız doğrumudur.?(konuşurken tlfnl uğraşmaktadır)

Savcı

-          evet hakim bey doğrudur.

Hakim

-          Müvekkilin avukatının açıklamasına rastlamadım tivitte

Avukat

-          Hakim bey ben istikramdan yazmıştım size

Hakim

-          İyide bende yok nasıl yapacağız?

Avukat

-          Hakim bey watsaftan göndereym ben size

Hakim

-          Tamam oda olur.

-           (hırsıza hitaben) senin söylemek istediğn bir şey varmı?

Hırsız

-          Hakim bey ben sadece fesbk kullandığımdan ifadem fesbkta kayıtlı

Hakim

-          Neyseki bende kayıtlısın bakayım. (iki günde bir karşıma çıkınca)(telfna bakar)

-          Karar; gereyi düşünüldü. Şahsın suçüstü yakalandığı ve suçu sabit görüldüğünden şahıs 3 ay fesbk  2 ay tivitır 1 ay da watsaf kullanımından men edilmiştir.

-          Yazdın mı kızım?

Katip

-          Yazamadım efendim. Tam yazcaktım ki arkadaş güncelleme yaptı. Ben de ona yorum yapmak zorunda kaldım.

Hakim

-          Tamam,baştan alıyoruz.(ve kararı tekrarlar)

-          Söylemek istediğin son bir şey var mı?(hırsıza hitaben)

Hırsız

-          Evet var, şöyle topluca selfi çekinebilirmiyiz? Hakim bey

Hakim

-          Peki ama son bir kez. (hep birlikte )

 şipşak...

 

 

 

 

                                                              Orhan ÖZER  (yolcu...)

 

( Cep Telefonu başlıklı yazı nefesi tarafından 2.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.