Diş macununu alıp da eve geldiğiniz zaman, ilk önce diş macununa dünyanın ve ülkemizin içinde bulunduğu ekonomik ve sosyal sorunlardan bahsedin. Diş macunları özellikle ekonomik konular konuşulurken çok sıkılırlar... Hatta sıkıntıdan patlarlar... Diş macununu tüpündeki macunu sıkarak çıkarmak istiyorsanız, bu çok kolaydır. Dibine basarsınız çıkar...


Çarşıdan aldınız diş macununu, eve gelene kadar söylenin durun diş macununa... Bu kadara pahalı olmasaydın ne olurdu sanki? Ben de seni zaman zaman çok sıkıyorum ama, dişlerimi fırçalamak için sıkmak zorundayım, sen de biraz bana anlayışlı olsan fena olmaz, macun kardeş... Böyle cümleler kurabilirsiniz diş macununuza karşı...


Diş macununun iyice dibine geldiğiniz zaman da diş macununu makas ile kesmeye kalkmayın sakın, canları yanar sonra diş macunu tüplerinin... Fırçanıza sürerken de küçük bir leblebi tanesi kadar fırçaya değdirmeniz yeterli olacaktır... Leblebiyi geçti, çok sıktınız, hadi fındık tanesi kadar olsun, ama ceviz kadarda olmasın canım...


Ayrıca diş macunlarınızı banyoda da yere düşürürseniz, yanlışlıkla biri bastığı zaman, ezilir büzülür, hatta utancından yerin dibine geçer... Çocuklar içinde ayrıca diş macunları üretilmekte olup, tatları da çocukları cezbedici olduğundan, anne ve babaların bundan çok mutlu olduğu bilinmektedir...


Banyoda dişlerinizi fırçalarken mırıldanarak şarkıda söyleyenleriniz vardır içinizde. Kimi diş macunları şarkı sevmeyebilir, elinizden düşer ya da dişlerinize sürtünmek istemez, ancak bazı diş macunları da tam tersi acayip türkü ve şarkıya bayılır... Siz siz olun dişlerinizi düzenli olarak fırçalayın da sevdiklerinize ne ağzınız koksun, ne de dişleriniz sararsın solsun... Dişlerinizi fırçalarken çok su kullandınız mı, bir çok diş macunu buna bozulur, dikkat etmek lazım... Suyu az kullandınız mı da buna diş fırçası bozulur, ikisin arasını orta yolu bulmak lazım... 

( Diş Macunu Nasıl Sıkılır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.