Vicdan kalmamış bir devir bir nesil. 16 yaşında bir Kız Çocuğu Olarak sesleniyorum size. Yaptığınız hareket davranış,bir anlık zevk için dokunamazsınız oyun oynamak için sokağa çıkan çocuğa. Siz ki oyunlarını bozamazsınız. Kaç yaşında olursa olsun erkek,kız,yaşlı,genç, çocuk fark etmez dışarda,sokakta,otobüste tek başına diye muhalefet yapamazsınız. Sizin erkek diye yetiştirdiğiniz bu güzel dünyanın kirli israfları. Zorun ne pislik zorun ne aç mı bıraktılar. Karın olacak zihniyetsiz mi seni bir şeylere aç bıraktı. Bir anneyi yıkmak senin ne haddine. Senin de evladın anan bacın var. Israf edilmiş olman seni bunlara zorlamaz. Yönelme ya binlerce sapık içinden en pislik olmak sana özel. Bu sitede de vardır. Her yerde bütün şehirde vardır illa bir israf. Kanı bozulmuş aileden gelmeler. Insan olun insan sizi bir insan bir kadın bir anne bu dünyaya pislik olun diye değil insan olun diye getirdi. 
( Sen Ki Aciz Bir Kul Vicdansız Bir Insan başlıklı yazı Şevvalozbrk tarafından 3.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.