** Ne gözler vardır alemde; bakınılan ve bakan... Ama en güzeli bir gözde asılı kalan. 

** Daha gündüzden başlıyor törenler gecenin gelişine. Tahteravalliler dengesiz, gıcırtısız salıncaklar ve tepede kalmıs bir gözü dönme dolapların. Paramparça gece. Kimsesiz ve sessizliğe şarkılar söyleniyor hece hece. Ne cinayetlere şahit uzaktan biri sessizce.

** Kulaklarına fısıldadım meleklerin.. Biliyorum getirecekler sana neyse dileklerim...

** Bir şarkı çalıyor durmadan; alıp götürüyor ölü yorgunlugumu bilinmeyenlere.

** Birgün biliyorum ki bitecek ağlaşmalar her ne kadar dökülsede dudaklardan ağıtlar. Bitecek ki başlasın dügün dernekler.

** Arkasında iz bırakmadan sürüklenip gelen onca yaşanmışlıkları adım adım başka şehirlere taşıdı adam. Daha niceleri gelmisti oysa elpençe divan. Ve oturup değiştirdiler kendilerini ve herşeyi yeni baştan.

** Dişsiz biri nasılda ısırıyor ekmeği .. O tablolardakiler nasılda konuşuyorlar sessizligi... ve nasıl haberleşiyor ölüler kefenleri. 

** Yaşadığının adisyonunu kesecek ve ödetecek tek mercii yaradandır.

** Başına gelene ve geleceklere de eyvallah demek en büyük delikanlılıktır.

* Hayat ; gerdek gecesinde ki bir gelin gibisin.

** İnsan gönlü olmayınca bahanelere kurtuluşu gibi sığınır.

** Yaşlandıkça ağaran saçlar daha bir başka söylüyor yaşamın güzel olduğunu rüzgar vurdukça... Adeta müşterek bir nakaratın notalarında. Şimdi geçmişin geleceği daha sakin koynumuzda.

** Ölümüzden bir dirhem can kalmışken; ķısa kısa atmak gerek adımlarımızı. Yeni baştan yaşanılır mahaller yaratmalı .** Direnemez insan bazen hayatın açık engin denizindeki hırçın dalgalarına. Bir liman arar barındıracak sevecen ve korunaklı.

** Döķüldü dökülecek bulutlardaki yağmuŕ damlaları gibi gözlerdeki yaşlar. Ah yokmu şu başa gelen ve çekilen öyküler. Hepsi romanlara satır satır akıp gidecek.

** Nasılda dönüp durdu yaşamın acımasız çarkları. Öğüttü durdu dişlilerinde nice hayatları. Sanki tehnalaştı insanlık. Hadi yeni baştan hazırlanın daha güzelinde doğumlara sonra işe yaramaz pişmanlık.

** Şu dünyanın kuyruğundan tutup sallamalı. Tüm rezillikleri, ahlaksızlıkları baska âlemlere yollamalı.

** Uçurum kenarındasınız bazen. Bitecektir herşey atsanız bir adım. İşte öyle bir adım ramak kalmışken ezele, biri uzanır tutar omuzunuzda ellleri. Ve bakar yeşilden ela sevgi dolu yalvaran gözleriyle.

** Kaynağınız var ve gür ise musluğunuzdan gürül gürül su akar.

** Hayatınızda sizi mutlu eden biri veya birileri varsa borçlu kalmayın.

** Öğrenmeden, bilmeden, yaşamadan iyi kötü ziyan edilmemelidir hayatlar.

** Kişinin mutluluk ve acı dolu günlerindeki iştirak ve paylaşımlar; dostlukların testini ve yeni baştan gözden geçirmeye vesile teşkil eder.

** Ķişinin bu dünyadaki yeri karşısındakinin yüreğindeki yer kadardır.

** " Ektiğini biçersin !!! " .. Atasözü ve deyimler sözlüģünde kalan... Hep yalan... Şimdilerde en halis tohumuda eksen, sarar etrafını yabancı otlar birden

**En adil yargılanma vicdanlarda olandır. Vicdanlarına esir yaşayanlar; hayatın hitamında beraat edecektir.

**Yavaş yavaş kaybolmakta karanlığı gölgelerin. Ortaya çıkmakta bir bir gecenin koynundaki saklı kentler. Aydınlığa tutunmakta sarmaşıklar ve yıkanmakta gün ışığında günahlar.

**Birgün kırılır yalnızlıklar, olma umutsuz. Çıkar her insan geldiğinde zamanı, merdiven basamaklarından gökyüzünün maviliklerine ve bulutlar örter perdelerini. Dinlenir uğultusu rüzgarın kutsal ninnisi gibi. Gezer fısıltılarda seyreder ruhu nice şehirleri.

**Denizlerden doğdu güneş... Ve erişilince akşamın vakitlerine ağlayarak vedalaşıldı kanlaşan yüreklerde. Yıldızlar çıktı gökyüzünde. Oysa umarsız düşüncelerdi batıran güneşi. Hadi yönel şimdi ķıbleye alnın secdeye, ölümler yaklaşırken sessizce.

( Mana Aleminin Gücü - Kısa Sözler 3 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.