Tavuk garanti iken kazdan olmak

Anılara el atmışken bir tane daha anlatayım istedim.
Arkadaşım trafik kazası yapmış ama iki araçta da hafif sıyrıklar var.
Kimin haklı kimin suçlu olduğu da net belli olmamasına rağmen, arkadaşım vakit kaybı olmasın diye diğer araç sahibine şunu teklif etmiş :
" kimin hatalı olduğu belli değil,tartışmayalım,polise de bildirmeyelim.ben kendi aracımı da yaptırırım al şu parayı helalleşelim"
Cevap olarak :
" hayır efendim kabul etmiyorum.trafik polisi gelsin ben daha fazla miktar bekliyorum" demiş.
Trafik polisi gelince önce bu huysuz adamın evraklarını istemiş..
İnceleme yapan trafik polisi :
"Beyefendi aracınızı bağlamam gerekiyor bu araçla trafiğe çıkamazsınız.
Muayene süreniz 6 ay geçmiş taşıt verginiz de 1 yıl ödenmemiş demiş.
İyi niyetli arkadaşımıza da :
"Seninle bir işim yok, sen yoluna devam et hemşerim"demiş.
Etme bulma dünyası işte.
Kafadaki hesap, çarşıya uymuyor bazen.

Ali Rıza Malkoç
29.05.2016 samsun
#armozdeyis
( Tavuk Beklerken Kazdan Olmak başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 29.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.