İklimin ılımanlaştırdığı sokaklarda duran bir sokak lambası yaydı buhranlarını fezaya                                             Sokaklarda dolaşan gnostik anarşist gencin hayallerinin ufkunu yakalayamayıp düştüğü ezaya                           Alınması mucip olan bir gece lambası altında çalışan işçilere verilen bir şeref selamına                                        Zoraki anlatılagelen bir hikayenin sonundaki aşıkların buluşması kabilinden ferahlayan yürekler namına               Gönül buhurdanlarının yakıldığı yakomuzun buğusundan tutuşan kalplerde oluşan son veda zammına                     Su aramayan bir burjuvanın gönlünde kalan son insaf parçacıkları arasında oluşan yalnızlık serabında                     Durağan elbiselerin arasından ilerleyen bir canlılık veritesinin solukları etrafımda bir sonsuzluk meclisi               Gnostik teselliler veriliyor tılsımlı yollarda büyülerenek süregelen vakaların yaşanış seansından                           Gülüşlerin selası verilirken doğan karanlıklar arka arkaya sıralanıyor bir Kandehar sabahında Arap köylerinde   Hayırla yad edilmesi gereken egzistansiyalist bir nazariyenin ehli mürekkep bir taife tarafından acımasızca zemminde                                                                                                                                                                       Anasının kucağında mızmızlanan bir bebek derdini gözyaşıyla anlatmaya çalışır savruk bir köy şosesinde               Bir yanımızda dertlerine derman bulamayan ağıt çındırakları sallanır bir yanımız en şatafatlı bir düğün töreni     Gnostik teselliler veriliyor tüm ortaların ortasında bazen seve seve bazen sonsuzlukların zoruyla                           Yavaşlaması gereken yerlerde riskli ataklara kalkan sinirli bir tren müsahaması var bütün hüzünlerin içinde       Yaşanması gereken ama yaşanamayan acılar var kursaklarda kursak umutları da bütün hüzünlerin içinde            Yaşanan hatıraların sancıları facia sandığımız argümanlar için mutluluk ümitlerini saklamak için de                  Dünyaya sığdırmalıyız sevgileri atmalıyız beterin beteri olan tekdüze ilerleyen saçma kinleri metropollerden     Mistizim doruklarına eren yaşlı bir adam tarlalarını sularken sanki nefeslerini suluyordu bulutlardan aldığı ahenkle                                                                                                                                                                     Gnostik hayaller veriliyor hala yalnızlığı bütünleştici ezgilerin doruğunda Camusun başkaldıran insanında       Gnostik hayaller veriliyor ulaşılması hazla istenilen mertebelerden yaşam serüveninin içindeki ölmelerden           Gnostik teselliler veriliyor senin bakışlarındaki stüraktialist yaklaşımda gözlerimin kalabalıklar içinde yalnızca sana dönmesinden......   
( Gnostik Teselliler başlıklı yazı ercaga tarafından 6.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.