[if gte mso 9]>


Musallâ diriye hakîkat ölüye vuslattır. (2016)


 

Eskiden şiir edâlılar dolaşırdı caddelerde. Şimdi şiir sözlü bile kalmadı. Şiir, yıllardır madalya al/a/madı(!).(2015)


 

Sen bahar olamazsan aşk da yağmur olamaz. (2016)


 

Hücrelerin yenilenmesi gibidir aşk. Ta ki mekân ölene dek…(2015)


 

Hakîkate teslim olan kişi her şeyi sahiplenmek için uğraşmaz. Ona emânet edilenleri doğru yerde kullanır o kadar…(2015)


 

Koruma kalkanı “edeb” olana günâh füzeleri zarar veremez. (2016)


 

Özlem ne büyük bir kelime. Geçmişi de özleriz geleceği de…(!) (2016)


 

Dünya hayatını putlaştırmak yüreği zehirler. Yürek hasta olunca îmân (!) da tekler. (2016)


 

İnzivâya çekilmek irâdenin zihnini bulandırmak demektir. Her nefesin hakkını verebilmek için direnmek gerekir. (2016)


 

Ömür sahnesinde sahte dekorların verdiği hazla yüreğimizde canlandırdığımız sahneler gün gelir bizi sahte/kâr eder. (2016)



 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-26 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 12.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.