1 Yıllar Geçiyor
                                                                   Yıllar geçiyor geçmişten geleceği                                                                                                                               Gerçeklikten hayali ayırarak geçiyor peşi sıra                                                                                                              Sonsuzluğun içindeki sonu yakalamaya çalışarak                                                                                                        Sonsuz köşebaşlarının ortasında düşleriyle yarışarak                                                                                                 Geniş ovaların ortasında koşarak                                                                                                                                   Tarihin akışının ritimleriyle coşarak                                                                                                                             Fazla yalpalanmadan ilerlemeye çalışarak                                                                                                                  Yıllar geçiyor bütün zıtlıkların birlikteliğinde                                                                                                               Küçücük bir yoksul çocuğun hayata direniş ritminde                                                                                                   Kimsesizliğin sesinin boğuk inleyişinde                                                                                                                      Tüm hayallerin atardamarlarının boğuk inleyişi dinleyişinde                                                                                      Thalesin suyunda Heraklaitosun  ateşinde                                                                                                                     Doğanın tün arkhelerinde                                                                                                                                            Uzun metrajlı bir sinema filminin tam orta yerinde                                                                                                        Bazen habis bir elma bazen mutlulukla akan bir nehir....                                                                                                           
( Yıllar Geçiyor başlıklı yazı ercaga tarafından 16.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.