**** Bitmek üzere bugün de ; dün ve evvelkiler gibi.. yarında , yarınlarda geçip gidecek... O halde mutluluklar kadar , acılar ve hüzünleri de kabulle yaşamalı insan.. nasılsa geçip gidiyor işte zaman...

**** Sevgiyi sevdaya dönüştürmek ve ölümsüzleştirmek yatağa değil gönüle girmekle mümkündür.

**** Arada bir çekilin bir köşeye zihninizdeki parazitleri temizleyin.

**** Hadi alın elinize fırçayı hayat tuvalinizde ki karmakarışık  renkleri toz pembeye boyayın.

**** Çocukluğunuz ve gençliğinizdeki kendinize gidin ve konuşun onunla. O zaman ki ideal ve güzelliklerin hangisi şu an ki halinizde var. Üzülmeyin hadi ona verdiğiniz sözleri tutun daha geç olmadan.

**** Başkasına değil kendinize yaslanın. Yaslandığınız olmadığında yığılıp kalabileceğinizi unutmayın.

**** Hayalleriniz olsun ama o kadar çok peşine takılıp gitmeyin.

**** Öfke bir açığımız ve güçsüz  olduğumuzda basvurdugumuz bir davranış biçimidir.

**** Hangi hendek çıkarsa çıksın karşınıza karşıya geçmeyi başarmalı insan

**** Her şeye rağmen yasamı solumak ne güzel şey..

**** Başınıza ne gelirse gelsin karşınızdakini suçlamak yerine önce kendinizi gözden geçirin.

**** Hayal kurun ama hayalle yasamayın.

**** Orada burada " yaşam koçu " arayacağınıza  kendi koçunuz olun.

**** "Takma kafana " demek kolay ama kafaya takmadan yaşamak zordur.


( Yaşam Heybemden- 24- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.