Bu yazımın ilkinde 2 yıllıkların sorunlarına değinmiş ve arkadaşlarla kendi aramızda uyarladığımız 2 yıllıklara özel sözleri sizlerle paylaşmıştım. Şimdi bu trajikomik hikâyemize bir yenisini eklemek istedim…

- 4 yıllıksız girilmez (Damsız girilmez.)
- İlle de 2 yıllık olsun, ister çamurdan olsun, o da Allah kuludur, kaç yıllık olursa olsun.
- Mazeretim var 2 yıllığım…
- 2 yıllıklar… Tarihin isimsiz kahramanları…
- Dün gece rüyama aksakallı dede gelip bana DGS sorularını verdi.
- Neğer 4 yıllığı bu seferde kazanamazsan seni evlatlıktan men edeceğim yavrucuğum.
- Hayatta iki tür insan vardır biri 4 yıllıklar, biri 2 yıllıklar…
- Abi n'olacak bu 2 yıllıkların hâli?
- Sen sus, 4 yıllıklar konuşsun.
- Ben öğrenciye öğrenci demem, öğrenci 4 yıllık olmayınca.
- Endamın yeter, yeter ki 4 yıllık ol…
- 4 yıllığı kazanamadım, nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm bilemezsin…
- Allah'ım neydi günahım, günahım neydi Allah'ım da ben 2 yıllığım diye horlanıyorum…?
- Seninle bir dakika umutlandırıyor beni ama ille de 4 yıllık…
- Sevgili 2 yıllık, sen Allah'ın bir lütfusun…
 
( Sevgili 2 Yıllık - 2 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 7.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu