....................................................




..........................................................................................................


.......................................................................................................................................



 Arkama bile bakmadım baba ocağından ayrılırken..
Annem..
Sadece ellerini öptüm ikinci bir aileme doğru yol alıyordum..
Sonuç ne kadar hüzünlü olsada, kız cocuklarının kaderi bellidir..
Büyüyüp serpildiğinde hele birazda kızlarının ..
İsteği doğrultusunda olan bir evliliğede hayır demedin...


Sağolasın anne, beni hiç incitmedin bizde öyleydi aile anlayışımızda,
Öncelik kızlarımızın fikri alınır koyun misali salınmazdı el kapısına ..
Anne...

Her defasında da babam kızlarım kimi isterse evlilikleri öyle olacak derdi..
Babamın Nasihatını hep dinlemiştin öylede oldu önce benim fikrimi aldın ..
Birlikte bir karara vardık anne,
Kızın olarak geleceğime hep saygı duymuştun..
Yalnızca senin gönül rızan lazımdı,oda oldu anne sağolasın ...


Beni zora koşmadın  kaderimi kendim seçtim gönlümün rızasıyla..
Giderken arkama bilene bakmadım ..
Sanki evlilik değilde bir yere misafirliğe gidiyormuş gibi hiç ağlamadım..
Ben gelin olduğumuda bilemeden gittim anne...


Bilmedim, gideceğim yerlerin zorluklarını..
Gençlik işte herşey toz pembe..
Yeni ailem toz pembeydi dedim Işte benim hayatta gercek olan ailem bunlar ...


Baba ocağına bir daha dönmiyeceğimi bilerek çektim gittim anne..
Kına gecesi bilene, şenlik bilene olmadan..
Vaat etmişlerdi bana  düğününü yapacağız diye..
Elim kınasız gittim anne,
Olsun gözyaslarım benim kınamdı..
Hiç birşeyi zora koşmadım ben bir melektim...


Dediler tamam biz nedersek o olur,vaatlerin hiç birini yapmadılar anne.
Beni sanki onlara gelmiş bir gelin değilde sıradan biri gibi gördüler anne.
Kınalı kuzucuğun neler cekti bir bilsen, yerler gökler ağlardı dilsizler dile gelirdi..
Senin kıyamadığın kızın..
Başım ağrısa ,anan kurban olsun derdin..
İlaclarım baş ucundayken..
Sen saclarımı Okşarken.onlar anlamadı beni..
 Anne...

20 / 12 / 2014 Lüksemburg`dan..
-----------------------------------------------------------------------------------------------

ps.für mein Deutschsprachende freunde..

Zu wissen, ich, ich zurückblicke beim Verlassen des Elternhauses ..
Mom ..
Ich war gerade auf dem Weg zu einer zweiten Familie Ich küsse Ihre Hand ..
Fazit Obwohl das traurige Schicksal von Mädchen gegeben ..
Vor allem, wenn ihre Töchter aufwachsen und streute ein wenig ..
Eine Ehe, in der kein Strahl in Übereinstimmung mit der Anfrage ...

Danke, dass Sie Eltern, hat unsere Familie mir nicht weh zu jeder Verständnis, es war uns,
Die Idee, die Tore wie ein Schaf zu entlassen würde unsere Priorität Mädchen sein werden ..
Mutter ...
Wenn Sie jedes Mal möchte das Mädchen, das mein Vater zu sagen, dass meine Ehe sein wird ..
Nahm meinen Kopf, bevor mein Vater war in it've hörte immer auf ein paar Ratschläge ..
Gemeinsam haben wir eine Entscheidung Mutter machte,
Ich werde als girl've immer respektiert kommen ..
Sie müssen nur noch freiwillig war Zimmer Mutter sağolasın ...

Sie hatten mich in mein Schicksal läuft mit Zustimmung meines Herzens habe ich mit ..
Zu wissen, wann ich zurück zu schauen ..
Ich weine nie, wie Sie irgendwo gehst Wohnsitz nicht als ob die Ehe ..
Ich ging in nicht zu wissen, olduğumu Mutter Braut ...

Ich weiß, die Herausforderungen der Orte, die ich gehen ..
Alles powder pink Jugendarbeit ..
Meine Familie ist mein Leben wirklich war rosa in ihrem neuen Job ... Ich erzählte meinen Eltern Pulver

Ich ging zu Vater Herd zu wissen, ich nahm eine Mutter ich komme ..
Henna, die die Nacht weiß, ohne zu wissen, das Fest ..
Sie hatten mir versprochen, er wird die Hochzeit zu tun ..
Ich ging zu Elim Kinase Mutter,
Jetzt bekomme ich Tränen in meine Eigentumswohnung ..
Ich habe noch nie in etwas hatte ich einen Engel laufen ...

Was, wenn wir das in Ordnung, es passiert, keines der Versprechen, die sie machen die Mutter.
Sie sahen sie als ein gewöhnlicher Mensch ist nicht ein Punkt, zu mir, wenn die Mutter zu kommen.
Red-legged Lamm war wusste, was wäre, Orte kommen wollte dumm geweint Himmel ..
Sie können nicht hacken Ihre Tochter ..
Mein Kopf ist schmerzlos sich die Mühe, um den Opfern zu gedenken ..
Mein Kopfende und das Medikament ..
Du hast meine Blatt nicht verstehen Okşarken.on me ..
Mutter ......









( Ben Anadolu Kızıyım başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 2/22/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.