........................................

.........................................................................

.......................................................................................................................

Arkadaş diye selam verdim, oysa verdiğim selamımı almadın,  hiçe saydın, herzamanki gibi fırıldak çıktın...yüreğinin insanı olmadın hiçbir zaman...oysa senin en dibinde olandım...tüm hayatını bir filim gibi bilen biriydim...ben yürekli çıktımda  birkez olsun ...hiçbir zaman senin sırlarını satmadım...koz olarakta kullanmadım...sense hala anlamadığım tek şey ...ödlek tavşan gibi bir kez olsun düzlükte koşamadın...

 hep dağın doruklarına tırmandın...

başında dumanlı olduğu halde...
....
sen kendini ne sandın?...Oysa insan olan insan yüreğinin adamı olmalı...çok sevdiği bir arkadaşanı....aynı tabaktan yiyip...aynı bardaktan su içip....aynı tarakla saçlarımızı taramıştık! Sende bilirsin değilmi?...Oysa aynı elbiseleride değiş tokuş yapıp giyinmiştik...Arnavut kaldırımlarından beraber yürümüştük..Apartman topuklu o zamanlar ayakkabılarımızla! Ne olduda değiştin? Bir anlam veremedim hala!
Nasıl unutursun ! Birlikte yürüdüğümüz o arnavut kaldırımlı..

Okul yolunuda...

biliyormusun?
.....
...Okullu ikiz gibi iki kiz arkadaşdık....ne olduda değiştin bu değişken haline bir anlam veremedim...birde diplomalıyım diye tink atıyorsun?...Memur olmaklada insan olunmaz...sen daha insan olmayı bilene daha becerememişin....Neysen osun sen!...Kendimizi gençliğin verdiği heyecan duygularımızı anlatırdıkda güneşin battığını bilene bilmezdik!...

Karanlığımız bilene aydınlıktı o zamanlarda...
.....
bu kadar birlikdeliklerimiz olmuştu ruh dünyalarımızda ...vicdan duyguların bir yola... insan olan insan vicdanınla her anını hesaplaşır galiba... senin hesplamaların bilene şaşırmış... Sahi memur olduğuna göre matematik hesaplamanda güçlü olması lazım...Herşeyi iyi bilirsin ya hani!...

Diyorsunya !

Eşeğinde kuyruğu var eşek hep eşektir diye ?
.....
 Kendince bilgelik tasarlıyorsunda... Seninde diplomanda olsa ne fark eder değilmi? Aynı dedikleriyin tekrardan sana doğru postalanıyor! İnsanı duygularından yoksun!... Bir vicdanın varsa ?...Belki bir anlam çıkarırsın
az çok ...Tavşan gibi yine düzlükte tırmanamadığın gibi!... Yine zora geldinmi dağın doruklarına tımanacağından eminim...Sen kimsin?...

Allah işini rast getire inşallah!

Biraz olsun artık vicdanınla hesaplaşırsında...
......
insani duygularıyın olduğunu anlarsın...oysa sen
yüreğimizden o  güneşi kapatıp dünyayı ters düz ettin...bir deprem gibi enkaz yığını haline çevirdin....insan olmayı bir türlü öğrenemedin ..senin dediğin gibi diplomalıda olsa ...mevki sahibi olmakla insan olunmaz  ha?!..

çok geç olmadan bunu bilesin?!...

10.02.15 Waserbillig`den. "Dönüs Korkmaz".
( Riyakar Arkadaş başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 21.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.