1 T/k Ür K/t ’ Le Barış


 

Biri ilk biri son, biri son biri ilk, bin yılı aşkın aşk  ile yaşayan dört Anadolu harfi

A ve B seferlerine ilaveten yeni yetme iki asırlık D ekinin aleni zarfi

 

Varsa anlayan gören duyan bilen söylesin yok mu bu meselelerin babayiğit bir  arifi ?

Halen gerekir mi içinde bulunduğumuz Latin metafiziğin sür ( ! ) realist düşün  tarifi ?

 

MCU



Kürtten fazlaca bir zarar gelmez, uzlaşılabilinir fakat Radikal İslamcılar Türkiye için en büyük tehlikedir, bu unutulmamalı. PKK, PYD vs vs anında alt edilir ama din tabanlı bir terörist ideoloji cahil toplumlarda sinsice yayılır İranda olduğunca, çok şükür bizim Mustafa Kemal Atatürk gibi bir şansımız var, siyasi İslam bu coğrafyada nefes alamaz.

( T/k Ür K/t ’ Le Barış başlıklı yazı MCU :) tarafından 11.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.