Haber kaynaklarından edindiğimiz bilgilere göre IŞİD'in işgalinden sonra, Musul ve diğer şehirlerden kaçanların sayısı beş yüz bin civarında. Hepinizin bildiği gibi kana susamış bu canavarlar günler önce de elçiliğimizi basıp onlarca vatandaşımızı da rehin aldılar. Allah orada ki tüm vatandaşlarımızın yâr ve yardımcısı olsun.





 İnternet sayfalarından birinde IŞİD militanı ve önünde kesilmiş beş altı tane insan kafası, insan bakamıyor bile. Adamın içinde çok fazla Allah korkusu olduğundan her halde sakalı onun için uzatmış, elinde de kör bir bıçak, poz vermiş gülüyor. Oooh ne ala ne güzel İslam'a hizmet ediyor arkadaşlar ya da ettiklerini zannediyorlar. Allah bunların belasını versin en kısa zamanda...





Bunlar hayvandan da aşağı diye bir cümle kursam sanırım yanlış konuşmamış olurum. Aslanlar, kaplanlar bile avını yakaladığı zaman önce boğar canını alır sonra parçalara ayırıp da yemeye başlar. Bunlar canlı canlı insan kesiyorlar kurban bayramında kuzu koç keser gibi. Neyin imanından, neyin Müslümanlığından bahsediyorsunuz arkadaşlar...





Ey gafil insanlar, ey gafil Müslümanlar. Hiç vicdanınız sızlamıyor mu? Bu alçaklara gizliden veya açıktan yardım yapmış ve hâlâ da yapmakta olan ruhsuz insanlar. Yüce Kitabımız Kur'an'da ''Kim bir insanı öldürürse bütün insanlığı öldürmüş gibidir.'' buyrulmuyor mu? Ey o kafa kesen cehennemlikler siz nasıl okuyorsunuz o Kur'an-ı nasıl yorumluyorsunuz? Bu işin içinde hem cana kast, cinayet, hem de fitne var dolu dolu. Ayrıca Bakara Suresi 191. ayette de ''Fitne adam öldürmekten daha beterdir.'' buyrulmaktadır. Bu yaşananları görüp de diğer milletlerin ve gayri Müslimlerin İslamiyet hakkında olumlu bir düşünceye kapılmalarını nasıl bekleyebilirsiniz? Yüce Yaratıcımız Allah cc. başka bir ayeti kerimede ''Rahmetim gazabımı kat be kat geçmiştir.'' diyor. Bu densiz ve Müslüman olduğunu zanneden beyinsizler de onun adına hüküm verip kör bıçaklar ile adam doğruyorlar, bundan ala fitne mi olur sorarım size?





Bunları zamanında kim destekledi ise ve halen destekliyorsa bütün ümmeti Muhammed'in ve Allah'ın gazabı ile laneti onların üzerine olsun. Sanırım bu IŞİD örgütünün açılımı da şudur. Istırap ve Şiddetle İnsanlara Dehşetsaçanlar. En güzel bu uyuyor çünkü yaptıklarına bakarak karar verirsek. Allah bizleri ve tüm inançlı müminler ile Müslümanları bunların belalarından, şerrinden korusun...

( İşit Ve Gör Işid Nasıl Bir Örgüt başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.