Sonsuzluğun ışığından bir çağrı var. Yalnız gecelerin uğultusundan; terkedilmiş kimselerin haberi olmayan şüpheli hayatlarından. Bu gece sadece hüzün var.

Dinledik durduk yıllardan beri masalları. Kimisi gerçekti bazen, kimisi tamamen uydurma. Sevmeyi beceremeden sevilmek istedik; umudu tanımadan isyan ettik durduk.

Bu arada hiç durmadı dünya. Gecenin üstüne sabahlar oldu, gündüzleri ise geceler yuttu. Durmadan değişti yeryüzü. Kimisi yönetti insanları oturduğu yerden, kimisi çöp topladı karnını doyurmak için yerlerden. Durmadan bebekler doğdu dünyaya, durmadan sela verildi ölenlerin ardından.

Dinledik durduk peri masallarını yıllardan beri. Çocukluğumuzdan bu yana bekledik durduk kanatlı bir umut parçasını. Oysa ki uzaklarda aradığımız hep saklıydı ki gönül kafesinde. Boşa nefret ettik komşu kızından reddedince bizi. Her sabah görmek istedik sevdamızı uzaktan. Şiir üstüne şiirler yazdık onu anlatan. Akasya çiçeklerini kokladık yağarken bahar yağmurlarında; başında kavak yelleri esiyor derken kimin gelmedi aklına koskoca gerçek kavak ağaçları...

Gülüşümüz televizyondaydı, gözlerimiz televizyonda doldu kemal abimizi izlerken 'Garip' filminin finalindeki mahkeme sahnesinde. Velhasıl masallarla geçti ömrümüz. Ötelerden bir haber var bu gece. Aslında her gece gibi bu gece. Deli yürekten akan; biraz hüzün, biraz sitem sadece...
( Ötelerden Haber Var başlıklı yazı MehmetÇİFTCİ tarafından 23.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.