----Hatıralarınız ; ömrünüz hitam bulana dek sizin gölgenizdir !!! 


----Seven yürekler; karşılıklı olarak birbirlerinden gelecek her şeye hazırdır !! 


----Her faninin hata,kabahat ve kusur,suç işlemesi mukadderdir. Mühim olan sevenlerinin onu yalnız bırakmamalarıdır !!


----Her ahval ve şartta ; bir ömrü biriyle paylaşmak,yaşamak Allah'ın bahşettiği en büyük armağandır !!


----Her başlanan,başlayan ne ise netice itibariyle bitecektir !!! Bu değişmez kuralın bilincinde olmak; hatalarımızı azaltacaktır.


----Banko görüp tek geçilenler menfaatleri için şike yaptıklarında; Veli Efendi 'de yıkılan onca umutlardan ne farkı kalır ki !!!


----Günün şartlarına göre el pençe divan durup el etek öpenler ; harman sonrası çıkınları ile kaçıp silolarını doldurunca hak getire !!! Bir gün stoklar tükendiğinde ise öpecek el yerine yalayacak kıça mahkum olurlar !!


----Sevdalarınızı sakın kimselere ödünç vermeyin !!! Ne pahasına olursa olsun havlu atmayın hayat ringine !!! (

-

---Sırtınız teneşire gelip tuş olana kadar; açık skor farkıyla bu hayatı yaşamanın yolu olumsuzlukları delikanlıca nakavt etmekten geçer !!!


----Üzüntü ve problemler üzerinde fazlaca durmak; sorunları daha da arttırmaktan başka bir şeye yaramaz !!! 

-

---Bir varmış , bir yokmuş la başlar ya masallar; dönün bakın geriye var olanlar şimdiler de yoklar !!! İşte bizler !!!! İşte hayat !!!


----Zaman su gibi akar gider.Aman zaman geçirelim diye boş işlerle uğraşıp vakit geçirir,zamanı harcarız ya !! Düşünüldüğün de harcanan zaman değil, kendimiz oluruz !!!! 


----ZAMAN nasıl ise geçmektedir..Önemli olan kendi zaman çiftliğimizde verimli işler yapabilmektir '!!!


----Asla acı ile sıkıntı;eziyet ve kötülüklerle berabere kalınmaz !! Ya yenilicek ya da yeneceksin !!!! 


----İnsanların görüntüsüne göre ahkam keserseniz; peşin hükümlü olmanın cezasını çekersiniz !!!!
( Yaşam Heybemde Birikenler --- 1 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11/15/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu