Yaşanmış bir Komik olay!

Birgün İş yerinde otururken karşı binadaki satılık yazısına gözüm takıldı!
Altındaki telefon numarasını okumaya çalıştım okunmuyordu!

Tam kendi kendime dert ediyordum ki gözlerimde iyice kötülenmiş diye!
Biri çıktı geldi ona sordum şu binadaki satılık yazısını okuyabiliyormusun dedim?
Baktı Baktı dediki,'Satılık yazısını görmüyorum da bir branda görünüyor hayal meyal dedi'...!
Tam iyi bari derken,bir de Gaffur abim çıka geldi,işi sağlama alayım dedim ona da sordum ,
Abi dedim Karşıdaki binadaki satılık yazısını okuya biliyormusun dedim gösterdim,
Hangisini dedi şu karşıdaki binadaki dedim, gaffur abim Orda binamı var Ömerim demezmi!:):)))
Koptummmm:)Meğersem gözlerim dürbün gibi görürmüşte haberim yokmuş dedim halime şükrettim!:))))


Ömer Koç

( Yaşanmış Bir Komik Olay başlıklı yazı ÖmerKoç tarafından 14.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.