KRAL ÇIPLAK

Hacı Adayları Ve Tebliğ Hizmeti

Değerli Kardeşlerim;
Sosyal medya ve bilgi İLETİŞİM ÇAĞI gelişmelerin son dönemde gündeme getirdiği sınırsız tebliğ imkanları, söz konusu tebliğ sorumluluk ve imtiyazını, artık evrensel boyutta düşünmeyi ve gerçekleştirmeyi gerektirmektedir. Hatta çağımızda yoğun bir şekilde yaşamakta olduğumuz SİNSİ savaşları dikkate alınınca işin ne denli ciddiyet kazandığı MISIR,SURİYE,DOĞU TÜRKİSTAN VE ARAKAN gibi ülkelerde Müslüman katliamlarını görünce daha da derinden hissettirmiştir!!!... Hacca giden tüm din kardeşlerim HAC Görevinizi yaptıktan sonra hep bir ağızdan KRALLAR KABE’Yİ terk etsin nidalarıyla Mekke Ve Medine’de oturma eylemi yapmalısınız… Aksi takdirde HACC vazifesini yapıp binlerce kardeşinin katline göz yummuş olursunuz… KRAL KATİLLERİN MERMİSİNİN PARASINI SİZİN HAC PARANIZDAN ÖDÜYOR…Ölümden başka her şeyin telafi edilmesi mümkündür. Ölüm geri çevrilemez. Bunun içindir ki, yaşama hakkı insanlığın en değerli KUTSAL unsurudur… Kıyamet gününü hatırlayın ve katillerin zalimlerin zulmüne sessiz kalmayın lütfen…

Tahrir

Sözü dokundurur kızarım biraz 
Yine başarmıştır masonik kürsü 
Bakın Avrupa’ya var mı itiraz 
Darbeyi reddetti Muhammet Mursi 

Satılmış ordular tahrir her zaman 
Yayarlar sokağa nifak anbean 
Okyanus ötesi şeytanın eli 
İslam ülkeleri kaynayan kazan 

Küfrün maskeleri düşüyor tek tek 
Uyan be müslüman tefekkür gerek 
Mâziyi düşünün yol yok çilesiz 
Zafere varılmaz Allah diyerek 

04.07.13 Bursa

Ömer Ekinci Micingirt
 
( Kral Çıplak başlıklı yazı ÖE.Micingirt tarafından 26.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.