CANAN !
Zaman gelince bir an ruhuna karanlık ve yalnızlıklar çökünce..
O lurya bir gün sende uzaklarda olursam eğer..!
Hiç bir zaman ne kork nede güneş olup aksın hüzünler,gül bahçene
Eğer sen umutsuzluğa düşersen bilki sevdiğim papatyalarım hasta olur, öksüz kalır..
Gül bahçemin kanatları kırılır,hayat solar,umutlar tükenir o an...

O gözlerinden bana olan sevgi tükenmezsin.
çünkü; unutma ki her gece iki gündüz arasındadır inadına aydınlığa ve yaşamaya ...
Sen sen ol sakın umutsuzluğa kapılma papatyam....
Bilki ben uzaklardan olsam bile seni hep gözlerimle severim.
Her gece yıldızlar gibi odanı aydınladırım, yeterki sen korkma bir tanem
Her zaman olduğu gibi gecelerin zamanı gelince
Senin için dua ederim yıldızın bol olsun diye..
sabah güneş yalnız senin için doğsun şimdiden ilk günaydının benden olsun...<
papatyam......CAN
( Canan başlıklı yazı istanbul79 tarafından 16.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.