SEV Kİ , SEVİLESİN..!!

Dünümde olmayan, bu günümde olmayı denemesin. deniyorsa yarınım da da olmak için kendini düzeltsin..

Dünüm hakkında fikrin olmayacaksa, bu günümü değerlendiremezsin..

yarınım da da olamazsın hiç bir zaman..

Dünümü bilmeden, bu günümü bilmeye ve değerlendirmeye çalışma..

yarınımı daha ben bilmezken olmaya da çalışma..

Kendi hayat hikayemi ben çizerim, kalemi kime vermek istersem ona veririm.

dostlarım yazar gönül defterime kendi gönüllerince, okur değerlendirir ve istemediklerimin üzerine de çizmesini de bilirim..

Ben buyum kabul eden yüreğimde, kabul edemeyen de benden çok uzak diyarlara gitmeye de hazır olmalı..

Her insanı sevmek zorunda değiliz ama insan olduğu için kesinlikle saygı duymaya da mecburuz..

ben buyum beni seven böyle sevecek, sınırları olacak sevgini, saygının, ilginin..

Her insan sohbet edilmeye değerdir, sohbet bilgilerin ölçüsünde senin değerini ortaya koyar.. Kendini yetiştirememiş insan ile sohbet kimseyi hoşnut etmez aslında..

Bilgilerin, okudukların, okuduklarından aldıkların kadar sohbet edersin..

Konuşmak illaki konuşmak için yapılıyorsa işte o zaman yazık yazık yazık olur..

Bilgi alışverişi yapabiliyorsan sohbet güzeldir.. Boş konuşmalar sohbet değildir benim nazarımda..

Her konuştuğunda kendine bir katkın olmalı yapılan sohbette.. Kendine katkılarda bulunamıyorsan o sohbet değil aslında..

Bu olsa olsa leylek misali Lak Lak yapmaktır çoğunlukla..

Kendi bilgin kadar insansın. Kendine saygı duyduğun kadar saygı görürsün.. Kendini sevdiğin kadar sevilirsin.. Kendi eleştirdiğin ve yetiştirdiğin ölçüde sınırlarını koyduğun ölçülerde erişilebilirsin..

Dünyaya geliş amacını algıladığın ölçüde dolu dolu bir hayat sürersin..

Onurun ölçüsünde onurlu bir hayat sürersin..

Gurur demiyorum çünkü gururlu olduğun ölçüde de hatalar yapmaya mahkumsun...

Gururuna mahkum olmayı seçersen , sözlerine de mahkum olacaksın demektir.. Sen onurlu, sevgi dolu olmayı dene, Gururlu olmaktansa..

Yine fazla konuştum sanırım. bu da benim kendime olan öz eleştirim idi.. Bunu yapabilmek kendini her şeyden, herkes den fazla eleştirebilme özelliği edinen insan, daima hayata daha pozitif bakacaktır.. Hatalarını görebilen ve onları daha uyumlu hale getirebilmek için çabalar gösterebilen insan. olgunlaşmayı da kabullenmiş demektir..

Hayata güzel gülen bir yürekle , gözlerle bakmanız

İnsanlara yargılarınızla değil de ön yargısız yaklaşabilmeniz..

dileklerimle..

Gülmek ve sevgi bulaşıcıdır unutma.. Hayata gül ki hayat sana gülsün, hayatı sevki hayat da seni sevsin..

Sevgiler........................... BİR DERYA DENİZ DENDER ŞİİRİDİR........ 11.11.2011/14:55

( Sev Ki Sevilesin. başlıklı yazı Derya Dender tarafından 5.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.